BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
När tycker ni att man kan testa som tidigast? Är på BIM-8
idag. Och min kropp spelar mig verkligen ett spratt!!
Vad många ni är som har julafton som mål :)
Det är fint tycker jag.
Ni som har det sim mål, vet era släktingar att ni försöker eller är ni bara säkra på att dom kommer bli glada över nyheten?
Jag har ångest över hur jag ska berätta för min mamma och mormor den dagen det är dags.
Har en känsla av att dom inte kommer bli så glada som jag skulle vilja att dom blir. :/
Så, besök hos gyn avklarat. Vet att några ville ha uppdatering så here it goes :)
Gick fit eftersom jag dels inte har ÄL-sekret och lite kort lutealfas. Fick hormontabletter som jag ska ta i 4 månader. Har vi inte blivit gravida till årsskiftet så ska vi återkomma för utredning. Så nu testar vi detta :)
Så, besök hos gyn avklarat. Vet att några ville ha uppdatering så here it goes :)
Gick fit eftersom jag dels inte har ÄL-sekret och lite kort lutealfas. Fick hormontabletter som jag ska ta i 4 månader. Har vi inte blivit gravida till årsskiftet så ska vi återkomma för utredning. Så nu testar vi detta :)
Vad roligt!
Vad är det för tabletter? Progesteron?
Vad fick du för att få mer äl-flyt?
Yes, då blir det full fokus på bim september istället, då det verkar som att mensen kommer igång på riktigt idag. Ny BIM 22/9. 4:e försöket efter missfall i våras blir det. Hoppas att detta är vår månad! (Även om jag just insett att äl ligger lite tokigt till för jobbresor etc). Men vi får försöka så gott det går, annars har vi ju en ny chans i oktober :)
Stort grattis lollipoppan!! Sa att jag trodde du var gravid ;) Eller tänkte jag bara? :D