BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag har nästan samma situation som dig, jag förlorade mina far och morföräldrar för ganska många år sedan och mina föräldrar är ganska gamla, de va 36/40 år när de fick mig (jag är bara 19) men jag vill att mins barn ska kunna växa upp med sina mor och farföräldrar och inte behöva förlora dom i unga år som mig
Har ni andra funderat på hur ni ska berätta för er respektive att han ska bli pappa?
Vad många ni är som har julafton som mål :)
Det är fint tycker jag.
Ni som har det sim mål, vet era släktingar att ni försöker eller är ni bara säkra på att dom kommer bli glada över nyheten?
Jag har ångest över hur jag ska berätta för min mamma och mormor den dagen det är dags.
Har en känsla av att dom inte kommer bli så glada som jag skulle vilja att dom blir. :/
Har ni andra funderat på hur ni ska berätta för er respektive att han ska bli pappa?
Vad många ni är som har julafton som mål :)
Det är fint tycker jag.
Ni som har det sim mål, vet era släktingar att ni försöker eller är ni bara säkra på att dom kommer bli glada över nyheten?
Jag har ångest över hur jag ska berätta för min mamma och mormor den dagen det är dags.
Har en känsla av att dom inte kommer bli så glada som jag skulle vilja att dom blir. :/
Vet med säkerhet att mina föräldrar kommer bli överlyckliga. De ville gärna att vi skaffade barn helst igår. Min makes föräldrar är en helt annan femma då de är super konstiga så vet inte hur de kommer reagera. Säkert tycka det är kul, men om de skulle "orka" resa hit för att träffa bebis är en annan femma.
Hmm... Vi gör det ju ihop. Så har egentligen inte föreställt mig något speciellt med att berätta för honom. Däremot kan jag drömma i timmar om att berätta för mina föräldrar.
Har inte ens tänkt tanken på att man kanske ska säga till sambon att man tänker testa sig vid graviditetsmisstanke. Inte så att jag skulle dölja det men det är inget jag brukar berätta.
Har inte ens tänkt tanken på att man kanske ska säga till sambon att man tänker testa sig vid graviditetsmisstanke. Inte så att jag skulle dölja det men det är inget jag brukar berätta.