• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 14:53:36 följande:

Sägs att när den är mjuk känns den som läppar och när den är hård känns den som en nästipp :) Jag har svårt att känna om den är öppen /stängd men jag kan känna själva hålet som en liten "skåra". Ber om ursäkt för detaljer hehe.

Haha jag dör så rolig beskrivning :D

Ska känna efter sen och försöka ha lite koll på den då :)
  • Bebben84
    SRMmamma87 skrev 2014-08-25 14:14:03 följande:

Hur känner ni varje månad? Tror ni alltid det tagit sig eller känns det hopplöst? Eller pendlar ni?

Med min dotter blev jag gravid på första försöket. Eller försökte knappt utan det sa bara POFF så var jag preggo.

Denna gång trodde jag att det skulle gå fooooort! Var helt säker på att jag var gravid första månaden. Men icke. Andra månaden så taggade jag ner lite och nu är jag inställd på att det kommer ta x antal månader. Men vill helst vara gravid inom 3 månader. Är inne på 3e försöket nu. Men är ganska chill med allt än så länge. Liksom ingen större besvikelse när mensen kommer. Men tror besvikelsen kommer runt försök 6. Fast jag hoppas jag slipper komma dit :)
  • NILE90
    SRMmamma87 skrev 2014-08-25 14:51:24 följande:
    Jag har något slags mentalt mål om att vara gravid på julafton. Spelar ingen roll hur långt gånget. Kommer bli sån enorm besvikelse om det inte är så. Så är väl egentligen jättefint att sätta upp några mål av den typen alls.
    Vi blev inbjudna till en fest som är i mitten på oktober. Jag håller redan på att försöka hitta på en massa ursäkter till att inte dricka eftersom jag tror/vill vara gravid då. 
    Samma sak gäller för en kräftskiva vi ska på hos svärföräldrarna i slutet på september...då inbillar jag mig också att ska vara gravid och att vi ska berätta för dom då. 

Men innan jul ska vi väl lyckas få till det! Håller tummarna för oss båda :) 
  • Lizzie09
    NILE90 skrev 2014-08-25 15:17:41 följande:
    Vi blev inbjudna till en fest som är i mitten på oktober. Jag håller redan på att försöka hitta på en massa ursäkter till att inte dricka eftersom jag tror/vill vara gravid då. 
    Samma sak gäller för en kräftskiva vi ska på hos svärföräldrarna i slutet på september...då inbillar jag mig också att ska vara gravid och att vi ska berätta för dom då. 

Men innan jul ska vi väl lyckas få till det! Håller tummarna för oss båda :) 
    Säg att du äter penicillin ;) Den har jag tänkt dra om jag är gravid i början på oktober när vi ska på en stor fest!
  • FiiaN
    carolinheiner skrev 2014-08-25 13:20:16 följande:
    Jag har bott i Halmstad i snart två år å har bara en vän här som ja träffar då å då.. Förstår din känsla :) jag hade gärna velat komma i kontakt med fler människor i staden.. Men hur ska man göra? Är ju rätt blyg av mig :/
    Haha ja hur får man vänner när man blir äldre? Har aldrig haft problem med det förut, men tror det kanske smugit sig på en liten blygsamhet med flytten. Det va ju betydligt lättare när man gick i skolan! Man kan ju inte riktigt "ragga" vänner ute på stan ;)
  • joss82
    SRMmamma87 skrev 2014-08-25 14:51:24 följande:
    Jag har något slags mentalt mål om att vara gravid på julafton. Spelar ingen roll hur långt gånget. Kommer bli sån enorm besvikelse om det inte är så. Så är väl egentligen jättefint att sätta upp några mål av den typen alls.
    Mitt mentala mål är att jag ska vara gravid senast när jag fyller 32, 12 december. Så ja, jag har också väldigt svårt att tänka mig en julafton där jag inte är gravid! Men det är ju faktiskt rätt länge tills dess, vi har tid på oss!
  • Gummsan

Dag 15. Än inget pos ältest. Hoppades så på att få ner cykeln med den starka bidrottninggelen men det verkar inte så.

• joss82
    lnzmra skrev 2014-08-25 16:09:02 följande:

Va säger ni om detta? På dag 12. phpSl6R8R03915.jpg

Absolut positivt!
  • joss82
    lnzmra skrev 2014-08-25 16:09:02 följande:

Va säger ni om detta? På dag 12. phpSl6R8R03915.jpg

Absolut positivt!
Svar på tråden BIM September 2014