BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Din kommentar gjorde mig löjligt glad, tack.. <3
Har också som "mål"att vara preggo till jul :)
Misstänker att vi missar ÄL denna månad Hade lite ÄL flytningar i helgen och i morse hade jag molvärk i magen. Idag är ÄLflytningarna borta. Och jag kommer hem först i morgon och vi hade sex i fredags morse och efter det har jag varit bortrest. Vet att spermier kan leva massor med dagar men det känns ändå trist att vi missar att ha sex tätt in på ägglossningen. Får sikta in oss på nästa månad i stället. Funderar på att köpa ÄL test tills dess...
Jag har också ett mål att vara gravid vid jul, skulle vara så mysigt men samtidigt så vill jag inte hoppas för mycket för kommer bara vara så ledsen om jag inte kommer vara det :/
Ja, precis. Låt oss börja med steg ett ;)
Min bästa vän körde med den lögnen en midsommar. Haha. Får köra med att jag varit ute och festat med jobbet dagen innan och är/var ruskigt bakfull och vill inte ens smutta på en droppe alkohol. Nej men vi får se, steg 1 är ju att bli gravid först och främst.
Hehe, julafton är ett mål även för mig. Helst ska magen synas, men nu har jag insett att det kanske inte blir så, det här att göra barn var inte så enkelt som jag ville tro...
Varje månad sen vi började har jag förväntat mig att inte vara gravid, även om jag hoppats och tolkat symtom, och varje månad har jag blivit mer och mer besviken när mensen kommit. Förra månaden trodde jag att jag var gravid, och blev såå ledsen när mensen kom. Den här månaden känner jag mig ganska likgiltig faktiskt, konstigt nog. Antagligen är jag inte gravid, ingenting tyder på det, så jag orkar liksom inte bry mig. :(
Här kommer det bli så i vilket fall som. Att jag blir ledsen alltså. Redan förra julen innan vi hade börjat försöka var jag ledsen för att det fattades något. Tror det delvis har att göra med att vår familj var den av alla mina föräldrars syskon som firade med farmor,farfar, morfar och mormor. Nu är farmor, farfar och mormor döda och morfar för gammal och sjuk. Det fattas helt enkelt en generation. Kan ibland bli såå ledsen för att mina framtida barn inte kommer få chansen att känna mina far- och morföräldrar. Jag inser ju såklart att de får egna, men ändå.
Jag har inte haft något gravidmål till julafton. Men nu när ni skriver så fint om det så skulle det ju vara jättemysigt! Däremot längtar jag till den dag som jag får berätta för min älskade sambo att han ska bli pappa
Hehe, julafton är ett mål även för mig. Helst ska magen synas, men nu har jag insett att det kanske inte blir så, det här att göra barn var inte så enkelt som jag ville tro...
Varje månad sen vi började har jag förväntat mig att inte vara gravid, även om jag hoppats och tolkat symtom, och varje månad har jag blivit mer och mer besviken när mensen kommit. Förra månaden trodde jag att jag var gravid, och blev såå ledsen när mensen kom. Den här månaden känner jag mig ganska likgiltig faktiskt, konstigt nog. Antagligen är jag inte gravid, ingenting tyder på det, så jag orkar liksom inte bry mig. :(