BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag måste bara skriva att jag är så glad att det finns sådana här ställen att skriva på :) Flyttade till denna stad jag bor i nu för snart 9 månader sedan. Har inga vänner här ännu och vännerna i min hemstad har inga barn och planerar inga heller.
Om det nu stämmer enligt uträkning så ska jag ha ÄL imorgon. Har aldrig tidigare tänkt på om jag får något ont i magen eller speciella flytningar under ÄL, så får se hur det går :) Jag håller verkligen tummarna för alla brudar här att vi ska lyckas
Märkte nu att efter tappen varit låg och mjuk sen mensens slut är den knappt nåbar alls. :o
Bebben84 - skönt att det ändå känns bättre denna cykel :)
Jag lärde mig att "känna efter" för kanske lite över ett år sen när jag läste så mycket om att andra gjorde det. Det känns som en rund knöl där inne, den kan även vara spetsig. Den skiftar i höjd beroende på var i cykeln man är. Vissa hävdar att vid en graviditet är tappen hög och knappt nåbar. Men det är väldigt individuellt då jag läst om några som haft en väldigt låg tapp när de plussat. Den är iallafall mjuk och öppen vid äl så att spermierna kommer in. För mig personligen är tappen låg strax innan mensen kommer igång.
NILE90 - Jag misstänker att mitt beror på stress, men jag har även stora problem med min pms under cyklarna. Jag är jätteskör. Svårt att ta det som tecken för mig.. :/ Jag hoppas att ditt beror på något positivt ;)
Vad tror ni om dessa grav-testen?
http://gamla.tradera.com/item/341825/213712802/10-st-supertidiga-graviditetstest-omgaende-leverans-
"Testet är känsligt för 10 mIU/ml hCG i urin vilket innebär att du kan få positivt resultat redan 6-7 dagar efter befruktning!"
Kollade på billiga-tester ( som många rekommenderar! Och just för att de går att ta tidigt och att de inte ska ge sk spökstreck som många andra som ex cb.
Men på billighetstester är Känsligheten är 25mIU/ml HCG.
Är den översta fejk. eller är den så jäkla bra?
ursäkta för tjatet :)
Hoppar in här. Positiva ägglossningstester igår och idag.
Min cykel lever ett helt eget liv så jag "har" inget bim datum.
Vad tror ni om dessa grav-testen?
http://gamla.tradera.com/item/341825/213712802/10-st-supertidiga-graviditetstest-omgaende-leverans-
"Testet är känsligt för 10 mIU/ml hCG i urin vilket innebär att du kan få positivt resultat redan 6-7 dagar efter befruktning!"
Kollade på billiga-tester ( som många rekommenderar! Och just för att de går att ta tidigt och att de inte ska ge sk spökstreck som många andra som ex cb.
Men på billighetstester är Känsligheten är 25mIU/ml HCG.
Är den översta fejk. eller är den så jäkla bra?
ursäkta för tjatet :)
Hur känner ni varje månad? Tror ni alltid det tagit sig eller känns det hopplöst? Eller pendlar ni?
Bebben84 - skönt att det ändå känns bättre denna cykel :)
Jag lärde mig att "känna efter" för kanske lite över ett år sen när jag läste så mycket om att andra gjorde det. Det känns som en rund knöl där inne, den kan även vara spetsig. Den skiftar i höjd beroende på var i cykeln man är. Vissa hävdar att vid en graviditet är tappen hög och knappt nåbar. Men det är väldigt individuellt då jag läst om några som haft en väldigt låg tapp när de plussat. Den är iallafall mjuk och öppen vid äl så att spermierna kommer in. För mig personligen är tappen låg strax innan mensen kommer igång.
NILE90 - Jag misstänker att mitt beror på stress, men jag har även stora problem med min pms under cyklarna. Jag är jätteskör. Svårt att ta det som tecken för mig.. :/ Jag hoppas att ditt beror på något positivt ;)