• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Uppdaterade här senast imorse :) Äl +6 nu. Jag har mått illa till och från sen i fredags men tror inte det är ett symptom, det är för tidigt kan jag känna.. Ömma bröst, pms:ig, annars inget ^^

NILE90 skrev 2014-08-25 11:51:24 följande:

Hur går det för dig? Du har ju BIM om en vecka. Några känningar? :) 

• carolinheiner
    Det vackraste skrev 2014-08-25 09:01:09 följande:

Har läst att när barnet lever ska det inte kallas mf? men de skriver väl så?.:( Så hemskt för er. smile4.gif Vilken vecka sa du han föddes? Många kramar?

V22+5.. Enligt läkaren så måste dom skriva de som ett missfall pga de hände innan v23.. Men med tanke på att han levde så säger läkaren att de inte är ett missfall i deras ögon rent personligen men juridiskt klassas de som missfall.. :(
  • Bebben84

Ser nu när jag kollar i min kalender att jag fick ÄL 3 dagar senare förra månaden..och mensen kom 4 dagar tidigare..hade en lutealfas på 11 dagar då...fan vad konstigt. Det var den månaden som jag hade superont och fick åka till gynakuten också. Dock hittades inget fel. Men ser nu att hela cykeln var ju totalrubbad!

• SecretlyMe

Just ja, det var ju du som hade sådär ont :/ men vad knepigt! Får hoppas denna cykel rättar in sig och är som vanligt :)

Bebben84 skrev 2014-08-25 12:11:04 följande:

Ser nu när jag kollar i min kalender att jag fick ÄL 3 dagar senare förra månaden..och mensen kom 4 dagar tidigare..hade en lutealfas på 11 dagar då...fan vad konstigt. Det var den månaden som jag hade superont och fick åka till gynakuten också. Dock hittades inget fel. Men ser nu att hela cykeln var ju totalrubbad!

• SecretlyMe

Märkte nu att efter tappen varit låg och mjuk sen mensens slut är den knappt nåbar alls. :o

NILE90 skrev 2014-08-25 11:51:24 följande:

Hur går det för dig? Du har ju BIM om en vecka. Några känningar? :) 

• Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 12:13:02 följande:

Just ja, det var ju du som hade sådär ont :/ men vad knepigt! Får hoppas denna cykel rättar in sig och är som vanligt :)

Ja det var jag :).

Ja jag hoppas att denna cykel blir aningens snällare och mer regelbunden :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 12:16:48 följande:

Märkte nu att efter tappen varit låg och mjuk sen mensens slut är den knappt nåbar alls. :o

Fattar inte alls det här med att känna på tappen måste jag erkänna! Vet knappt vad som är vad där inne :O haha!
  • FiiaN

Jag måste bara skriva att jag är så glad att det finns sådana här ställen att skriva på :) Flyttade till denna stad jag bor i nu för snart 9 månader sedan. Har inga vänner här ännu och vännerna i min hemstad har inga barn och planerar inga heller.

Om det nu stämmer enligt uträkning så ska jag ha ÄL imorgon. Har aldrig tidigare tänkt på om jag får något ont i magen eller speciella flytningar under ÄL, så får se hur det går :) Jag håller verkligen tummarna för alla brudar här att vi ska lyckas Kyss

• NILE90
    Bebben84 skrev 2014-08-25 12:23:38 följande:
    Fattar inte alls det här med att känna på tappen måste jag erkänna! Vet knappt vad som är vad där inne :O haha!
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 12:16:48 följande:

Jag känner heller aldrig tappen hur mycket jag än försöker. Däremot så kände jag när sambon stötte in i den igår vid myset, fy sjutton det var ingen behaglig känsla. 

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 12:08:44 följande:

Uppdaterade här senast imorse :) Äl +6 nu. Jag har mått illa till och från sen i fredags men tror inte det är ett symptom, det är för tidigt kan jag känna.. Ömma bröst, pms:ig, annars inget ^^

Haha det kanske du gjorde ja, känner igen det du säger. 

Enda "symptomet" jag har är att jag är extreeeemt pms:ig/surkärring för att sedan bli supergo och glad igen. Helt sjukt. ÄL+5 idag. 

Svar på tråden BIM September 2014