• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • joss82
    lnzmra skrev 2014-08-25 17:10:12 följande:
    Då har jag alltså äl inom 48 timmar? Alltså bör det liggas idag/kväll?
    Ja!
  • SecretlyMe

Helvete vad skit jag mått resten av dagen. Mått riktigt illa, brösten gör pissont, jag är jättesur och jätteledsen samtidigt och sötsugen och hungrig konstant. På bara äl +6 kan ju inte det betyda ett skit. Fyfan vad less jag är på att försöka.....

• FiiaN
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 20:16:00 följande:

Helvete vad skit jag mått resten av dagen. Mått riktigt illa, brösten gör pissont, jag är jättesur och jätteledsen samtidigt och sötsugen och hungrig konstant. På bara äl +6 kan ju inte det betyda ett skit. Fyfan vad less jag är på att försöka.....

Tror alla håller tummarna för att det är en liten bebis som tillverkas där inne :)
  • SRMmamma87

Gud va skönt att höra att jag inte är den enda "dum nog" att ha en vision om kommande julafton. Det är i sådana här lägen det här forumet är guld värt. <3

• SecretlyMe

Din kommentar gjorde mig löjligt glad, tack.. <3

FiiaN skrev 2014-08-25 20:23:58 följande:

Tror alla håller tummarna för att det är en liten bebis som tillverkas där inne :)

• Carerra

Här är en till som har stirrat in sig på julafton :) Hihi... Skönt att höra att vi är fler! Testar med CB monitor och väntar på att få utslag, första riktiga försöket!

• Lizzie09
    joss82 skrev 2014-08-25 15:53:42 följande:
    Mitt mentala mål är att jag ska vara gravid senast när jag fyller 32, 12 december. Så ja, jag har också väldigt svårt att tänka mig en julafton där jag inte är gravid! Men det är ju faktiskt rätt länge tills dess, vi har tid på oss!
    Jag har också något slags mentalt mål att vara gravid på julafton! :) Kul att vi är några som har det!
  • ammela

vi har 5 försök på oss, sen om det är mage eller ej men kanske något litet där inne förhoppningsvis! hade varit lite kul att vara gravid och få berätta för familjen då, önska kan man ju!

• Emmissara

Jag har också ett mål att vara gravid vid jul, skulle vara så mysigt men samtidigt så vill jag inte hoppas för mycket för kommer bara vara så ledsen om jag inte kommer vara det :/

• Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-08-25 17:58:27 följande:

Haha, "pencelin-lögnen".. Alla vet att personen som säger det på en fest är gravid ;) Den har körts för länge :p

Jag går sällan ut, och blir det tillställningar kan jag säga att det är jag som kör. :)

Haha jaså, jag har faktiskt aldrig hört någon som kört med den innan eller hört talas om den innan :P
Svar på tråden BIM September 2014