• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • NILE90
    Lollipoppan skrev 2014-08-26 06:45:15 följande:

Tog ett test i morse!

Plus ju!! Grattis! :D 
  • FiiaN
    Emilix skrev 2014-08-26 07:38:25 följande:
    Ja eller hur, det viktigaste är ju att man själva blir glada :)

Sen fattar jag inte varför ens föräldrar inte skulle bli glada, och tjata om att det kommer vara jobbigt och så där. Det är ju ändå inte dom som ska ta hand om bebisen liksom. Men men känns som det är långt kvar tills den dagen kommer då man ska berätta.

Och skulle dom inte bli glada så är det deras problem känner jag, jag kommer hur som helst vara jätte glad :)
    Precis! Du har så rätt så :)
  • Beth1

För oss blir det inte så stort att berätta. På sambons sida blir det elfte barnbarnet och på min sida åttonde vi är båda yngst och alla äldre syskon har barn. Däremot blir ju alla jätteglada som tur är

• Beth1

Tog ett test i morse! phpvYX6eR41519.jpg

Oj!! Det där ser bra ut! GRATTIS!!
  • NILE90
    Beth1 skrev 2014-08-26 08:29:42 följande:

För oss blir det inte så stort att berätta. På sambons sida blir det elfte barnbarnet och på min sida åttonde vi är båda yngst och alla äldre syskon har barn. Däremot blir ju alla jätteglada som tur är

För oss blir det första barnbarnet på bådas sida, om inte sambons bror med tjej också håller på att försöka skaffa barn (vilket jag tror). 
  • joss82

Tog ett test i morse! phpvYX6eR41519.jpg

Grattis!!!!
  • SecretlyMe

Min karl vet inte om när jag testar. Jag har en perfekt överraskning att tala om det på om det skulle vara positivt :)

Men när det är negativt talar jag om. Testar däremot inte när han är hemma då han tycker det är "slöseri med pengar att testa före Bim".

Äl +7 idag. Har börjat få mycket flytningar. Men tempen har sjunkit rejält så tror inte det gick denna gång..

• Missyk

Tog ett test i morse!

är det ett grav-test så säger jag grattis :))
    När hade du BIM? :))
Svar på tråden BIM September 2014