BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Dag 15. Än inget pos ältest. Hoppades så på att få ner cykeln med den starka bidrottninggelen men det verkar inte så.
Dag 14 idag om jag räknar från dagen missfallet startade som första dagen i cykeln. Än så länge finns inga tecken på ÄL. Har CB's rosa test hemma men jag har alltid kraftiga ÄL-flytningar så ser ingen mening med att testa när jag inte har flytningar.
Nej precis :) tycker det var värt att kolla upp. I början var jag lite emot då jag trodde det skulle skapa en press på oss att ha sex, och visst kändes det lite pressat men samtidigt var det väldigt skönt att veta att vi prickade in äl "för första gången" och därför avtog pressen lite då.
Vi har haft oskyddat i 7 år snart men vi är "bara" inne på vårat 4e riktiga försök. Vi har båda slutat röka och börjat leva mer hälsosamt. :)
Vi tänkte att blir det så blir det. Jag trodde ju ett tag att jag inte kunde bli gravid. Men eftersom vi var unga då, så försökte vi inte.
Kan tänka mig att det blir mycket fokus på äl men samtidigt skönt som du säger att veta!
Oj, sju år är länge. Har ni tänkt att blir det så blir det eller kört säkra perioder eller liknande?
Stort grattis till er som plussat! Hoppas det blir fin stegring på testen kommande dagar
Vad tror ni om detta: har haft "mens" i fyra dagar nu, har dock inte kommit igång ordentligt bara bruna flytningar liiiite blodigt i och behöver eg inte byta skydd på hela dagen. Kommer mest på pappret. Tog test i söndags som var tokblankt. Ingen mensvärk ännu, brukar få väldigt stark typ dag 2. Skulle enl ÄL ha mens 28-29/8 men fick alltså första tecknen 22/8.