• Carerra

BIM September 2014

Hej på er tjejer!
    Här kommer en till som hoppas på plus i september :)
    Slutade med mina piller 12 juli och har igår 17/8 fått min första triktiga mens, skönt att veta att kroppen är igång.

Har nu köpt en Clearblue fertilitetsmonitor som jag planerar att köra igång så fort den kommer på posten. Är det nån av er som prövat? När man inte har hunnit få regelbunden mens känns det bra att kunna få lite koll och inte gå omkring och undra när man ska ha ägglossning. Fick tag på en på tradera för 600 kronor, bara använd en period för sen blev tjejen som köpt den gravid. Hoppas på samma lycka jag oxå :)

• Carerra

Här är en till som har stirrat in sig på julafton :) Hihi... Skönt att höra att vi är fler! Testar med CB monitor och väntar på att få utslag, första riktiga försöket!

• Carerra

Här är en till som håller på att bli knäpp av att vänta på ägglossning. Är på dag 23 och CB monitor visar låg fertilitet morgon efter morgon. Första riktiga mensen efter p-piller stopp kom efter 36 dagar men väntan nu ser ut att bli längre... Suck :(

• Carerra

Nu på morgonen visade min monitor ÄNTLIGEN hör fertilitet!! Ikväll blir det en date men mannen i sovrummet :) Började ge upp hoppet där ett tag...

• Carerra
    EmmaK1 skrev 2014-09-10 06:10:41 följande:

phpU10N6F80697.jpg

Blev väldigt paff imorse när jag testade mig och tyckte jag kunde se ett streck, vet inte om det syns få bra på bilden. Ska ta ett nytt test på fredag då jag inte riktigt litar på dom här billiga testerna plus att jag ska köpa ett cb digitalt för att va helt hundra!

Jag ser!! :)
  • Carerra
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:

Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3

Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni? phpXPllzR57280.jpg

Ingen tvekan här!! Stort GRATTIS!! :)
  • Carerra

Vad glad jag blir för era plus! Förstår ju hur ni längtar och kämpar :) Idag var andra morgonen med hög fertilitet på monitorn och min stackars man blev väckt kl 06....hoppas den slår om till max imorgon. Har inte vågat lägga till mig på listan än eftersom jag inte vet när BIM är, men snart så :)

• Carerra
    Bebben84 skrev 2014-09-10 07:03:52 följande:
    Men på riktigt? Tror du? :O
    Så där såg mitt första gravtest med dottern ut, hängde då på låset till apoteket för att köpa ett CB :) man fattar det liksom inte först, först sliter man som ett djur för att bli gravid och så blir man typ chockad när det händer, hihi :)
  • Carerra
    CarlaVeloso skrev 2014-09-11 07:05:43 följande:

Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 phpRTedL809740.jpg

Helt klart positivt!!
  • Carerra

Godmorgon tjejer och HJÄLP!! Efter 2 dagar med hög fertilitet på monitorn så gick den imorse ner till låg. Jag som var laddad för Max fertilitet nu :( Jag hade massor med ägglossningsflytningar igår och ont i tjejmagen idag så jag är övertygad om att jag haft/har ägglossning. Jag testar ju vid kl 5 på morgonen så kan det vara så att monitorn missat att slå om till max om det inträffade igår på dagen?? Vi hade ialla fall sex igår morse så fet borde finnas en chans. Får köra ikväll igen. Vad tror ni??

Svar på tråden BIM September 2014