BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag testade för första gången denna månad och började redan på dag 10 då jag trodde jag hade tidigare ägglossning. Men jag har tydligen lite senare! Först på dag 16 fick jag fullt utslag så min ägglossning skedde runt den 17e. Väldigt värt att prova med andra ord :)
Rent juridiskt räknas de som missfall tom v 22+6.. Blev också chockad när ja såg läkarintyget.. Med tanke på att han levde när han kom ut å fick ett fullständigt personnr.. Men men så e de.. Rent juridiskt spontant missfall men man säger väl inte de som en normal människa.. Utan att vi har förlorat ett barn..
Har börjat ifrågasätta vad ja vill jobba med nu.. Är nyutbildad kock men just nu efter förlusten är de inget jobb ja vill jobba med :( sista veckan på sjukskrivningen.. Kanske dags att fundera på vad ja vill med mitt liv :/
Beklagar!!
Jag och min sambo fick på rul veta att vår son hade hjärt fel så vi tog beslutet att avbryta var då i vecka 21+5.
Kom tillbaka till jobbet för två veckor sedan och det har varit så hemskt jobbigt att komma tillbaka. Jobbar som barnskötare.
Stor kram till er som förlorat era barn :(. Kan inte ens tänka mig den smärtan :(. Kram
Misstänker att min ÄL kommer senare än beräknat. Ingen molvärk alls än som jag brukar ha vid ÄL ...suck...
Nej precis :) tycker det var värt att kolla upp. I början var jag lite emot då jag trodde det skulle skapa en press på oss att ha sex, och visst kändes det lite pressat men samtidigt var det väldigt skönt att veta att vi prickade in äl "för första gången" och därför avtog pressen lite då.
Vi har haft oskyddat i 7 år snart men vi är "bara" inne på vårat 4e riktiga försök. Vi har båda slutat röka och börjat leva mer hälsosamt. :)
Ja, det känns inte som att man kan räkna med att det ska vara regelbundet direkt Lite spännande också att testa på något vis också. Har ni försökt länge?
Har läst att när barnet lever ska det inte kallas mf? men de skriver väl så?.:( Så hemskt för er. Vilken vecka sa du han föddes? Många kramar?
Du kör inte med äl-tester? Förlåt om jag missat nåt.
Kan det inte vara så att äl sker utan att du känner det denna gång?
Misstänker att min ÄL kommer senare än beräknat. Ingen molvärk alls än som jag brukar ha vid ÄL ...suck...
Hej! Tror jag hade äl igår, har testat med ägglossnings stickor men inte fått positivt (har varit utomlands och kissat 100 gånger om dagen och druckigt väldigt mycket vätska). Har provat Saliv test som visade positivt igår dock :) Men hade en ljusrosa blödning idag.. Why? Är det kört? :/ Bim 8/9.