• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    MiaIa90 skrev 2014-08-24 16:02:22 följande:
    Här har man allt redan eller ja nästa några saker som fattas och jag är inte gravid en men hade tur att jobba på en 2hand affär som stängde så jag fick ta vad jag vela tog då 2ikeakassar med kläder,spjälsäng,liggvagn m m. 
    Oj vilket flyt :). Det sparar ni mycket pengar på :).
  • Pyret 85

Någon annan här inne som fått missfall någon gång?
    Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.

Nu vill jag ha min energi tillbaka...

• mrshellstrom

[quote=73861903][quote-nick]SRMmamma87 skrev 2014-08-24 15:28:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag brukar inte heller få fullt utslag.

Får man ändå ägglossning trots detta?

• MiaIa90
    Bebben84 skrev 2014-08-24 16:03:16 följande:
    Oj vilket flyt :). Det sparar ni mycket pengar på :).
    Oja de gör vi och har köpt en del på tradera med älskar tradera. 
    Gillar att köpa saker nytt med men bra för plombocken och miljön att handa begagnat med.
  • EmmJo

Hade Äl i onsdags och idag mår jag inte bra. Känner mig sjuk, mår illa. Kommer inte ihåg att jag mådde såhär med sonen.. Inte kan jag väl känna något ännu?

• mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-08-24 16:08:18 följande:

Någon annan här inne som fått missfall någon gång?

Efter mitt missfall har jag varit fysiskt trött i hela kroppen. Jag orkar ingenting. Helgerna ligger jag mest på soffan.

Nu vill jag ha min energi tillbaka...

Ett ma och ett missfall i år.

Jag boostade upp energin med extra järn.

Men det tar tid tyvärr :/
  • Missyk

Har också haft Äl någon gång mellan 19-22 och fått sån molande värk på ena sidan, känns jätte mkt när hade sovit. Känner mig trött och helt plötligt har magen börjat fungera ( inte kunnat göra nr2 utan hjälp av laxermedel de senaste året ungefär )

Det är läskigt om man inbillar sig allt !

• Det vackraste

Dag 18 då du hade hbf. 16 var det ant lh stegring och äl dag 18.

SRMmamma87 skrev 2014-08-24 15:24:32 följande:

Hoppa över texten om du är känslig för beskrivning av flytningar. 

Hej,

tänkte be om er åsikt. Jag har använt teststickor från testlagret i tre månader och de har aldrig gett starka utslag på mig. Men om man räknar med att jag får "låga" utslag, visst verkar det då som om min ÄL skulle skett dag 16? 

Hade då (vad jag märkte) vattniga flytningar. Hade ägglossnings ont dagen efter med krämiga flytningar. Dagen efter det upplevde jag att jag hade klibbiga flytningar på morgonen men på eftermiddagen upptäckte jag brobyggande flytning som försvann igen på kvällen. 

När är troligast att jag hade ÄL-lossning enligt er?

• Det vackraste

Kan vara progesteronet som gör det.

EmmJo skrev 2014-08-24 16:19:31 följande:

Hade Äl i onsdags och idag mår jag inte bra. Känner mig sjuk, mår illa. Kommer inte ihåg att jag mådde såhär med sonen.. Inte kan jag väl känna något ännu?

• Det vackraste

Detr väldigt lätt att missa ökningen av lh med testen. Det kan vara bara ett par tim ibland. Jag missade förra cykeln men gick efter tecken, flyt, tappen och molvärk när äl var och det stämde nog bra. Lättast är att märka när tappen stänger sig tyckte jag, då vet jag att äl just har varit.

mrshellstrom skrev 2014-08-24 16:09:45 följande:

[quote=73861903][quote-nick]SRMmamma87 skrev 2014-08-24 15:28:46 följande:[/quote-nick]

Jag brukar inte heller få fullt utslag.

Får man ändå ägglossning trots detta?

[/quote]
Svar på tråden BIM September 2014