• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Kör på test imorgonbitti, fick medhåll från karln oxå ^^ det är tidigt men då vet jag ju lite iallafall att mina "symtom" inte beror på en graviditet.. Första gången som karln oxå är ivrig till att veta! :D

• Fia90
    Bebben84 skrev 2014-08-26 19:41:24 följande:
    Nä du ska fortfarande räkna från mensens första dag :).

Jag har haft mellanblödningar och det är helt ofarligt och vanligt när man precis slutat med piller :)
    Okej vad skönt, tack!

Och tack alla ni andra för era svar. Tror nog också att det kan vara en mellanblödning då nu när jag läst om det. Har som sagt inte ont alls och det har inte kommit en droppe mer överhuvudtaget!
  • Gummsan
    Bebben84 skrev 2014-08-26 20:18:31 följande:
    Har du provat digitala tester?
    För någon månadsen. Får väl köpa hem igen. Är ju lite dyrt dock :-/
  • Bebben84
    Gummsan skrev 2014-08-26 20:59:37 följande:
    För någon månadsen. Får väl köpa hem igen. Är ju lite dyrt dock :-/
    Jag köper CBs digitala på apotea.se. Billigast där. Fraktfritt också.
  • Bebben84

Fan, nu har jag hämtat ut mina tabletter och löst lite om dom på nätet och jag känner mig så osäker till att ta dom nu efter allt negativt man läst :(

• dahlia92
    Liiinis skrev 2014-08-26 20:46:05 följande:
    Var också lite tveksam till om jag skulle hoppa på en tråd till. Jag blir nog egentligen lite stressad av att kika in hit titt som tätt men kan ändå inte låta bli :) de där bebistankarna dyker ju upp i huvudet hela tiden iaf :)
    Blir också stressad haha, men jag kan inte hålla mig borta. Har lärt mig så mycket nytt under dessa månader och tycker det är kul att skriva med andra då jag inte har någon direkt mer än sambon att prata med här hemma :)
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-08-26 20:48:58 följande:
    Kör på test imorgonbitti, fick medhåll från karln oxå ^^ det är tidigt men då vet jag ju lite iallafall att mina "symtom" inte beror på en graviditet.. Första gången som karln oxå är ivrig till att veta! :D

Såååå spännande!! Håller alla tummar och tår. Jag tänkte eventuellt testa på söndag, beror på om mina symptom håller i sig eller inte. :P
  • SecretlyMe

Är lite nervös faktiskt! Ligger med "mensvärk" nu, jag hoppas det är positivt.. I övrigt försvann mitt 5 dagars illamående efter middagen ikväll, har istället huvudvärk och är supertrött nu. Tack för tummarna, vi hörs imorgonbitti :)

Vilka är dina symtom nu so far? Kram

NILE90 skrev 2014-08-26 21:12:26 följande:

Såååå spännande!! Håller alla tummar och tår. Jag tänkte eventuellt testa på söndag, beror på om mina symptom håller i sig eller inte. :P

• Liiinis
    dahlia92 skrev 2014-08-26 21:06:28 följande:

Blir också stressad haha, men jag kan inte hålla mig borta. Har lärt mig så mycket nytt under dessa månader och tycker det är kul att skriva med andra då jag inte har någon direkt mer än sambon att prata med här hemma :)

Precis likadant här :) vi har inte berättat för någon att vi försöker skaffa barn så det är skönt att kunna skriva av sig här :)

Verkar som att vi kommer ha BIM ungefär samtidigt :) känns som en evighet tills dess.
Svar på tråden BIM September 2014