BIM September 2014
Hoppar gärna in här då det inte blev något pluss i augusti som jag hade hoppats på. Har BIM 15/9 om någon vill lägga till mig i listan.
Hoppar gärna in här då det inte blev något pluss i augusti som jag hade hoppats på. Har BIM 15/9 om någon vill lägga till mig i listan.
Väntar på att mensen ska sluta så den roliga perioden kan börja...
Vill någon lägga till mig? BIM 15/9, andra försöket med andra barnet.
Var bor ni alla? Kan va kul om någon bor i närheten.. Jag bor i Eskilstuna..
Nu blev jag nyfiken! Bisolvon i flytande form - hur mycket ska man ta och hur ofta/länge? Och vad väntas för effekt?
:)
Hej alla! Är på dag 16 idag och har för första gången känt stickningar i tjejmagen. Tror ni det kan vara ägglossning på g och att det är det jag känner? Så här har mina ägglossningstest sett ut.
Grattis till alla som har plussat!!! Är glad gör eran skull samtidigt som jag är avis.. Vill ju så gärna plussa jag med. Testade negativt imorse på bim -5. Känns hopplöst...
Fler som har bim på måndag? Hur mår ni och hur går det för er?
Kunde inte hålla mig utan tog ett till test nu på eftermiddagen. Är det någon mer än jag som ser ett superdupersvagt streck? Är säkert inget men jag hoppas såååå!!
Åh vad spännande det är! Jag kommer inte kunna somna ikväll! Tack snälla ni för hjälpen! Håller tummarna för ett tydligare streck imorgon bitti.
Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3
Åh vad rara ni är! Är såå glad men vågar inte riktigt tro det. Har inga känningar alls. Trodde det var kört denna månad eftersom vi har vart förkylda och inte riktigt orkat denna gång. Vi tänkte ta nya tag nästa månad. Hoppas mensen inte kommer på måndag. Tack snälla för tolkningshjälpen <3
Hoppas bilden kommer med. Äl+8, tidigt men ser ändå ett svagt svagt sträck. (Mycket tydligare utaför bild) såg sträcket innan 5min!