• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Anonym (S)
    Aischa skrev 2014-04-27 20:05:33 följande:
    Yes, jag har den boken. ett bra vaccin är ett oanvänt vaccin! folk är hjärntvättade till att tro att skiten faktiskt hjälper oss. ingen som har reflekterat över alla diagnoser som var och varannan person har nu? oftast människor under 30, eftersom vaccinen har ökat dom senaste 30 åren, nu vaccinerar man mer än någonsin. autism, astma, allergier, eksem, adha, add. bieffekter. folk tror även att flour/flouride är toppen för tänderna. min idé av en harmonisk värld är att folk inte köper allt som kommer från rekommendationer från regering och läkemedelsverk. ifrågasätt! man slutar aldrig lära sej.
    Ja du har nog rätt, det var bättre förr då folk dog av sjukdomarna istället för att få diagnoser.
  • Anonym (Vad pågår)
    Yes, jag har den boken. ett bra vaccin är ett oanvänt vaccin! folk är hjärntvättade till att tro att skiten faktiskt hjälper oss. ingen som har reflekterat över alla diagnoser som var och varannan person har nu? oftast människor under 30, eftersom vaccinen har ökat dom senaste 30 åren, nu vaccinerar man mer än någonsin. autism, astma, allergier, eksem, adha, add. bieffekter. folk tror även att flour/flouride är toppen för tänderna. min idé av en harmonisk värld är att folk inte köper allt som kommer från rekommendationer från regering och läkemedelsverk. ifrågasätt! man slutar aldrig lära sej.
    Härligt att det finns fler som inte slukar allt med hull och hår!
  • Aischa
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-27 20:14:57 följande:
    jajamensan! och det fina med mej är även att jag inte går in i dialoger med folk som är pro-vaccin, för det påverkar inte min åsikt,och som du skrev brukar urarta i att bli hudflängd. jag blev bara glad över att se en annan människa som faktiskt fått upp ögonen och ifrågasätter istället för att blint följa. här vaccineras inte mer. tack gode gud att det är frivilligt, tuvärr tror jag dock inte det kommer vara det mycket längre. fritt tänkande och handlande är inte till regeringens favör.
  • Anonym (anonym)
    Förr så fanns det lika mycket människor med autism och adhd och liknande men då slutade folk skolan efter 6:e klass fick jobb som dräng någonstans och klarade sig utan att behöva samspela med andra, udda människor fanns i varenda by hemmaboende hos föräldrarna, finns fortfarande ett antal gamla människor som klassades som utvecklingsstörda och hamnade på sinnessjukdom fast de hade någon form av autism, mindre astma och allergi var det eftersom hygienen inte var lika hög så barn utsattes mer för allergener, eksem var inte ovanligt dessvärre var det många som dog av vanligt eksem eftersom det inte fanns antibiotika och den dåliga hygienen ledde till blodförgiftning när de kliat sönder sin hud.
  • Anonym (.)
    Fluor är toppen för tänderna men inte för resten av kroppen. Det är därför det är så viktigt att inte svälja tandkräm.
  • Bunny on speed
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-27 20:14:57 följande:

Verkligen? Jag tycker nog många motståndare tycks sluka allt med hull och hår.
    Bunnies, it must be bunnies!
  • Anonym (S)
    Bunny on speed skrev 2014-04-27 21:32:59 följande:

Verkligen? Jag tycker nog många motståndare tycks sluka allt med hull och hår.
    Haha, ja, eller hur? Läser en bok och HELA VÄRLDEN VÄNDS UPP OCH NER!

Seriöst. Det är nästan jobbigt att läsa.
  • Björnmossa
    Bara för att två saker korrelerar (ökar/minskar i samma takt) betyder det inte att det ena orsakar det andra.

ADD-spektrat är nytt, läkarna blir bättre på att ställa diagnos och definitionen utökas hela tiden. Därför ökar dessa fall i statistiken. Ibland hör man talas om vuxna människor på 50+ som nyligen blivit diagnosticerade. I framtiden kommer det bli mycket mindre vanligt nu när lärare och vårdpersonal snappar upp tecken hos små barn. Som någon annan var inne på är det också svårare för dessa idag än för hundra år sedan eftersom dagens samhälle ställer helt andra krav.

Allergier ökar, troligtvis som följd av det ökade tvättandet och bruket av kemikalier.

I vilket fall som helst så är det långt bättre att vara allergisk mot katter än att vara död i smittkoppor.
  • Aischa
    Anonym (S) skrev 2014-04-27 21:43:29 följande:
    Haha, ja, eller hur? smile2.gif Läser en bok och HELA VÄRLDEN VÄNDS UPP OCH NER!

Seriöst. Det är nästan jobbigt att läsa.
    tycker faktiskt det är mer jobbigt att se hur folk förminskar och dummar ut någon för att man inte tror på samma saker. riktigt tragiskt faktiskt. lite som att höra en nazist argumentera för sina åsikter. som jag skrev innan så väljer jag aktivt att inte i normala fall gå in på diskussioner gällande te.x vaccin, pga att folk som du direkt börjar dumma ner ens åsikter. men det här är bara sorgligt. lägg ner lika mycket energi på att respektera andras åsikter på en neutral nivå som du gör på att förminska vissa i denna tråd så kommer du växa som människa.
  • Anonym (S)
    Aischa skrev 2014-04-27 21:54:44 följande:
    tycker faktiskt det är mer jobbigt att se hur folk förminskar och dummar ut någon för att man inte tror på samma saker. riktigt tragiskt faktiskt. lite som att höra en nazist argumentera för sina åsikter. som jag skrev innan så väljer jag aktivt att inte i normala fall gå in på diskussioner gällande te.x vaccin, pga att folk som du direkt börjar dumma ner ens åsikter. men det här är bara sorgligt. lägg ner lika mycket energi på att respektera andras åsikter på en neutral nivå som du gör på att förminska vissa i denna tråd så kommer du växa som människa.
    En del åsikter är korkade, men du får ha dem om du vill, men om man nu går omkring och viftar med sånna åsikter så får man stå ut med att folk ser en som dum. 
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"