Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Det tar 20-30 år att utveckla denna cancer, ökningen av livmodecancern kom innan vaccinationsprogrammet och än viktigare, det framgår inte att det finns något samband mellan de som vaccinerades (som troligen inte ens är med i screeningen) och ökningen.
Dvs de som fått denna typ av cancer har inte ens blivit vaccinerade, hur lyckades du få fram sambandet.
Titta på Sofias Änglar på 5:an just nu.
Titta på Sofias Änglar på 5:an just nu.
Önskar jag läst den boken tidigare. Skulle då aldrig vaccinerat mina barn någonsin. Min dotter fick sin 5 års-spruta och fick en biverkan som heter Steven Jonson syndrom. Dödligheten ligger på 30%. Hon fick 70% som brännskador i alla slemhinnor och hudkostym. Hon låg i respirator nedsövd 10 dagar.
Jag nätverkar med föräldrar i hela världen med vaccinskadade barn. Hon överlevde men blev blind på ena ögat och hörselnedsättning. Vacciner behöver ifrågasättas med all rätt.
Önskar jag läst den boken tidigare. Skulle då aldrig vaccinerat mina barn någonsin. Min dotter fick sin 5 års-spruta och fick en biverkan som heter Steven Jonson syndrom. Dödligheten ligger på 30%. Hon fick 70% som brännskador i alla slemhinnor och hudkostym. Hon låg i respirator nedsövd 10 dagar.
Jag nätverkar med föräldrar i hela världen med vaccinskadade barn. Hon överlevde men blev blind på ena ögat och hörselnedsättning. Vacciner behöver ifrågasättas med all rätt.
Stevens?Johnsons syndrom, även mukokutant syndrom, är ett sällsynt sjukdomstillstånd som närmast kan liknas med en extremt kraftig allergisk reaktion.
Det kännetecknas av ett hudutslag som kan se ut som en brännskada, i kombination med angrepp på slemhinnor, vanligen i form av blåsor eller sår i munhåla och ögon. I regel följs reaktionen av feber och en uttalad matthet. Slemhinnor i andra kroppsöppningar som ändtarm, genitialt och urinrör, kan också angripas.
Utlösande orsak kan vara vissa läkemedel, men även en del bakteriella och virusutlösta infektioner kan i sällsynta fall följas av denna reaktion, till exempel en mykoplasmainfektion. De läkemedel som reaktionen förekommit tillsammans med är exempelvis sulfapreparat, läkemedel mot kramper som karbamazepin och lamotrigin (som båda även är stämningsstabiliserare), antiinflammatoriska läkemedel så kallade coxhämmare (exempelvis ibuprofen) liksom flera antibiotika. Om läkemedlet är orsaken så uppkommer reaktionen under de två första veckorna av behandlingen.
Vilken fruktansvärd upplevelse!Stevens?Johnsons syndrom, även mukokutant syndrom, är ett sällsynt sjukdomstillstånd som närmast kan liknas med en extremt kraftig allergisk reaktion.
Det kännetecknas av ett hudutslag som kan se ut som en brännskada, i kombination med angrepp på slemhinnor, vanligen i form av blåsor eller sår i munhåla och ögon. I regel följs reaktionen av feber och en uttalad matthet. Slemhinnor i andra kroppsöppningar som ändtarm, genitialt och urinrör, kan också angripas.
Utlösande orsak kan vara vissa läkemedel, men även en del bakteriella och virusutlösta infektioner kan i sällsynta fall följas av denna reaktion, till exempel en mykoplasmainfektion. De läkemedel som reaktionen förekommit tillsammans med är exempelvis sulfapreparat, läkemedel mot kramper som karbamazepin och lamotrigin (som båda även är stämningsstabiliserare), antiinflammatoriska läkemedel så kallade coxhämmare (exempelvis ibuprofen) liksom flera antibiotika. Om läkemedlet är orsaken så uppkommer reaktionen under de två första veckorna av behandlingen.
"Nu har forskarna slagit hål på myten om att vacciner kan ge allergier".
Det slagkraftiga uttalandet, utifrån denna pyttelilla studie?!
www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537018300427%3Dihub
Och studier (oavsett storlek, kvalitet etc) som visar på risker med vaccinationer, får inte någon som helst uppmärksamhet?
Hela fenomenet är enormt intressant, men framförallt skrämmande.
"Nu har forskarna slagit hål på myten om att vacciner kan ge allergier".
Det slagkraftiga uttalandet, utifrån denna pyttelilla studie?!
www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2589537018300427%3Dihub
Och studier (oavsett storlek, kvalitet etc) som visar på risker med vaccinationer, får inte någon som helst uppmärksamhet?
Hela fenomenet är enormt intressant, men framförallt skrämmande.