Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Wow, tack för den här tråden!
Ska länka in den i mitt FB-flöde så kanske de två antivax-stollarna jag är "vän" med får sig en tankeställare.
Att resonera med dem kan man strunta i.
Vad säger ni om deras mirakelmedel kolloidalt silver förresten?
En vild gissning, jobbar du med ekonomi eller statistik eller liknande?
?Klockan 8.29 morgonen därpå svarar Johan Carlson: "Håller med. Jag tror att smittskyddsläkarna måste inse att detta är affärer och politik snarare än sjukvård. ?
www.svd.se/svd-granskar-sveriges-vaccinering-mot-svininfluensan
www.svt.se/nyheter/inrikes/se-dokumentaren-efter-sprutan-om-livet-med-narkolepsi
Ca 30:50 in i klippet säger Göran stiernstedt Chef för vård och omsorg står i tv och säger att man bör vaccinera sig och erkänner efter att istället egentligen var mycket tveksam till detta men inte vågade säga ifrån.
Congressman Bill Posey speaks on the house floor about a CDC whistleblower exposing deception at the CDC(center for disease control and
Congressman Bill Posey speaks on the house floor about a CDC whistleblower exposing deception at the CDC(center for disease control and
Det här har varit uppe tidigare.
Man måste skilja på vaccin och vaccin.
Jag hade först inte tänkt ta svininfluensa vaccinet, då jag inte var i riskzonen. Men då jag ville ha kontakt med personer i riskzonen tog jag vaccinet ändå.
Det finns fortfarande inga studier, mig veterligen, på om svininfluensavaccinets biverkningar "var värda" vinsten "a priori".
Detta är också vad jag menar, vaccinmotståndare har det betydligt enklare då de inte behöver förklara utan kan agera "svart <-> vitt".
Men i verkligheten är det en gråskala.
Läs dödböckerna från 1800-talet och du kommer vaccinera dig Själv, dina barn, hamstern och grannens hund. Barn dog som flugor i sjukdomar som vi idag har skydd för mycket tack vare vaccinationsprogrammet.
Läs dödböckerna från 1800-talet och du kommer vaccinera dig Själv, dina barn, hamstern och grannens hund. Barn dog som flugor i sjukdomar som vi idag har skydd för mycket tack vare vaccinationsprogrammet.