Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=4487678
Återigen intressant att se saker ur flera perspektiv. Och ur olika människors synvinkel.
Jag slänger upp en länk till en bok som kritiskt studerar alternativrörelsen. Läs den!
www.adlibris.com/se/bok/salvekvick-och-kvacksalveri-alternativmedicinen-under-luppen-9789186369026
Man behöver inte varit med särskilt länge för att vara med om folk som dör av dessa sjukor. För bara några veckor sedan så dog en månadsgammal baby av Kikhosta på US i Linköping. Storasyskonet var vaccinerat men fick ändå med sig smittan hem från ovaccinerade förskolekompisar... En fullt frisk liten baby på ett modernt sjukhus. Jag hoppas att foliehattföräldrarna till de ovaccinerade barnen är medvetna om vad de orsakat.
Och nu så går personalen på barnavdelningen på knäna eftersom flera i personalen också smittats (lindrigt eftersom dom är vaccinerade) och går hemma sjukskrivna för att inte riskera att smitta andra små barn.
Känner mig inte ett dugg lurad. De föräldrar vars ungar nyligen strök med i Italien för att de gått på propagandan om vaccinets farlighet, de lär nog däremot känna sig rätt snopna.
Har bara en fundering runt tanken på att företag som tillverkar läkemedel (och vaccin då) skulle vara så cyniska och fokuserade på vinst att de kränger vaccin till alla utan att bry sig om ifall biverkningarna är värre än sjukdomen de ska skydda mot.
Om det verkligen är så skulle det inte vara smartare att inte sälja vaccin alls och istället tjäna massa pengar på medicin till alla som får sjukdomarna sen? Måste ju ligger mer pengar i det tycker man.