• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Anonym (Vad pågår)
    Aniiee skrev 2014-04-28 19:34:09 följande:
    TS, har du tittat  (och faktiskt läst) min tråd jag postade i ämnet, med "en hypotetiskt sjukdom och vaccin"? 

Gör gärna det och tala om vad du tänker.

Här är länken: www.familjeliv.se/Forum-26-434/m731 07550.html
    Jag skrev ett inlägg med nick "Tina":)
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-29 21:23:10 följande:
    Finns det vetenskapliga bevis på motsatsen?
    Jag menar alltså, finns det några studier som gjorts på just vaccin och förändringar i dna?
  • Trinity78
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-29 21:30:02 följande:
    Jag menar alltså, finns det några studier som gjorts på just vaccin och förändringar i dna?
    Men snälla nån... jag menar inte att låta nedvärderande nu menvet du vad DNA är?
    Reproductively challenged
  • Anonym (Vad pågår)

Jag vet mycket väl vad dna är ja. Förstod du inte frågan?

• Trinity78
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-04-29 21:43:44 följande:
    Jag vet mycket väl vad dna är ja. Förstod du inte frågan?
    Då vet du att DNA inte kan skrivas om så din frågeställning är irrelevant. 
    Reproductively challenged
  • kaffe
    Aisha, som påstår att vaccin ändrar hela DNA:t  kan säkert hänvisa dej till relevant forskning. Annars är ett tips att söka på PubMed.
  • Anonym (anonym)
    DNA går inte att förändra genom vaccination.
  • Aischa

Dr Sherri Tenpenny skriver mycket intressant angående hur ingredienserna i vacciner påverkar dna:t bl.a.

• Aniiee
    Aischa skrev 2014-04-29 22:36:07 följande:

Dr Sherri Tenpenny skriver mycket intressant angående hur ingredienserna i vacciner påverkar dna:t bl.a.

Tenpenny? Snäll någon..... Hon är ju inte ens nästan utbildad i ämnet..... bara ytterligare en foliehatt....
    live as if you were to die tomorrow, feel as if you were to be reborn now , face it as if you were to live forever
  • Aischa
    Aniiee skrev 2014-04-29 22:43:30 följande:
    Tenpenny? Snäll någon..... Hon är ju inte ens nästan utbildad i ämnet..... bara ytterligare en foliehatt....
    jo just så ja. jag antar att du har mer utbildning och erfarenhet? tillräckligt för att förkasta hennes vill säga?

"Dr. Tenpenny is a graduate of the University of Toledo in Toledo, Ohio.  She received her medical training at Kirksville College of Osteopathic Medicine in Kirksville, Missouri. 

Dr. Tenpenny was board certified in Emergency Medicine through 2005 and has been board certified in Osteopathic Manipulative Medicine since 1995.
    Prior to her career in integrative medicine,
    Dr. Tenpenny served as director of the Emergency Department at Blanchard Valley Regional Hospital Center in Findlay, Ohio, from 1987 to 1995. In 1994, she and a partner opened OsteoMed, a medical practice in Findlay limited to the specialty of osteopathic manipulative medicine.
    In 1996, Dr. Tenpenny moved to Strongsville, Ohio, and founded Tenpenny Integrative Medical Center (formerly OsteoMed II), expanding her practice and her vision of combining the best of conventional and alternative medicine. In 2004, the medical practice moved to Middleburg Heights, Ohio where the clinic currently resides. TIMC is proud to report that patients from 39 states and 11 countries have come to the clinic to get well."
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"