• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • nica

Devils- massa grattis till din bebis låter som en bra förlossning

Korpfan- hoppas vi snart får höra om att du har din bebis i din famn.

Bf+16 idag :'( orkar inte!

• Tizi

Åh grattis!! Härligt att du slapp gå över lika länge denna gång!! Fort det gick!!

DevilsDaughter skrev 2014-06-25 07:00:01 följande:

Hon är här! Kl 2 fick jag värkar, kl 3 ringde vi barnvakten, kl 04:05 är hon född! Förlossningen var såå smidig! Visst gjorde det ont men kände mig inte maktlös eller att jag inte kunde hantera det. 3510g och 51cm lång.

• Tinzu

Hon är här! Kl 2 fick jag värkar, kl 3 ringde vi barnvakten, kl 04:05 är hon född! Förlossningen var såå smidig! Visst gjorde det ont men kände mig inte maktlös eller att jag inte kunde hantera det. 3510g och 51cm lång.

Grattis!  
  • Det vackraste
    Grattis Devils!!!
    Det blev "bara" en vecka över alltså!
    Kanske nattljusen hjälpte till iaf.
    Ursnabb förlossning!
    Hur länge hann ni vara på förlossningen? 
  • mmjansson85

Grattis!!! :)
  • Tizi
    nica skrev 2014-06-25 07:36:34 följande:

Devils- massa grattis till din bebis låter som en bra förlossning

Korpfan- hoppas vi snart får höra om att du har din bebis i din famn.

Bf+16 idag :'( orkar inte!

Heja dig!! Hade du fått tid för igångsättning?När som helst har du bebben på bröstet iaf, håll ut!! Kramar
  • nica
    Tizi skrev 2014-06-25 09:04:06 följande:

Heja dig!! Hade du fått tid för igångsättning?När som helst har du bebben på bröstet iaf, håll ut!! Kramar

Nope har inte tid för igångsättning, ska på kontroll i morgon igen så får jag se vad de har att säga. Även fast jag snart får träffa den envisa bebisen så känns de så sjukt jobbigt:-\ sen att oron att något ska hända för varje dag man går över hjälper ju inte heller.
  • Tinzu

Nuuuuu kanske det börjar hända spännande saker här hemma! rosa på toapappret och småhugg i magen, bebisen är tokvild men det vet jag inte om det betyder något

• Kia82

Åhh, stort grattis, vad underbart!!!
  • Kia82

Rosa på toapappret här med, storstädningen under förmiddagen hade kanske effekt. Hoppas, hoppas!

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!