Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Tizi- massa grattis, så skönt att du äntligen fått din lilla prinsessa
Guapa- lycka till nu ( den lille/lilla kanske redan kommit)
+ 14 idag! Bm idag 16.00 så får se om hinnsvepning kan göras och att de händer något för min del också.
Nu är även lille Elsa född :) hon föddes kl 01.54 inatt och fyra timmar inne på förlossningen !! Det börja med vattenavgång igår kväll kl 21.00!
Grattis till dig Tizi :)
Nu är vår lilla tjej ute!! Hon föddes 00.16 efter en halvtimme inne på förlossningen. 51 cm lång och 3460g.
Hoppas det drar igång för er andra som väntar nu!!
Nu är även lille Elsa född :) hon föddes kl 01.54 inatt och fyra timmar inne på förlossningen !! Det börja med vattenavgång igår kväll kl 21.00!
Grattis Tizi!
Vi har varit iväg och tittat på syskonvagn idag och det lutar väldigt mycket åt en City jogger då vi redan har den i singelmamma och den är kanonbra.
Det kom mer slem nu på eftermiddagen och det är en väldig massa bökande på bebis och det ilar och trycker på neråt. Sitter och känner efter värkar men får bara en massa smärtfritt sammandragningar. Jag blir så less på det är här.
Stort grattis till dom purfärska bebisarna!
Jag var idag på, vad jag trodde skulle vara, det sista besöket hos barnmorskan, men måste tillbaka på Fredag för ytterligare kontroll. Mitt blodtryck har plötsligt skjutit i höjden efter att ha skiftat mellan normalt och att vara för lågt. Är det någon annan som haft så mot slutet? Hoppas det inte blir havandeskapsförgiftning av det
Grattis Evelina! Vilket fint namn!
Towandaa: Ska du till MVC eller förlossningen?
Tinzu: Läste häromdagen att det är vanligt att blodtrycket höjs i slutet.. Men det ska ju inte skjuta i höjden.. men vid minsta tecken på att det skulle tyda på havandeskapsförgiftning så antar jag att de sätter igång dig, du är ju ändå fullgången.. Hur högt var blodtrycket och hur långt har du gått? Kollade de protein i urinen? Kan kan inte mkt om havandeskapsförgiftning, men jag kan tycka att det låter lite länge att vänta till fredag med att kolla igen..