Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Nu är vi på väg in till förlossningen.. Fy bubblan va ont värkarna gör, man glömmer snabbt på 5 år..
Oj! heja, heja, heja!
Tizi: Va glad jag är för din skull!! Lycka till nu!!!
Håller tummarna för dig Guapa!!!
Nu är vår lilla tjej ute!! Hon föddes 00.16 efter en halvtimme inne på förlossningen. 51 cm lång och 3460g.
Hoppas det drar igång för er andra som väntar nu!!
Tizi- Grattis! Vilken raketfart hon kom med :D
Nu har värkarna ökat ytterligare i intensitet. Jag börjar tro på att det är på riktigt nu. Det gör inte outhärdligt ont men de kommer ofta. Har klockat senaste timmen och då ligger det på 6-7 minuters intervaller mellan värkstartarna när jag ligger i sängen och betydligt oftare när jag står upp och rör på mig. Ställde mig i duschen och då tyckte jag de kom mest hela tiden för att sen lugna ner sig när jag la mig ner igen.. Känner hur bebisen bökar och försöker trycka sig nedåt så det ilar till rejält från och till.. Börjar komma massor av rosa flytningar så jag har fått byta trosskydd 4 ggr i natt. Inte mycket sömn här inte.
Tizi: Stort grattis, vad underbart att äntligen ha dem lilla hos sig!!! Guapa: Stort lycka till nu, om inte ännu så har du snart en liten i dina armar. En annan har sovit hyfsat inatt, bara varit uppe på toaletten två gånger inatt och när jag vaknade så kurrade magen som bara den så nu sitter jag och trycker i mig frukost. Har lite småont i magen men hoppas på lugnet innan stormen.
Guapa: Då kommer nog bebisen snart!
Tizi: Skriver grattis här också:)