Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Tack för alla grattis! Detta är helt fantastiskt!
Grattis till er som fått bebisar!!
Åh vad jag längtar nu. Snart är ytterligare en dag förbi och därmed är jag en dag närmare att få träffa min bebis.
Vet ni vad ni väntar för kön? Vi har inte kollat denna gång så nu är vi nyfikna!!
På midsommarafton kom vår lille tjej till världen! Åkte in på morgonen för kontroll pga värkar och sipprande vatten. Undersöktes vid elva och var då öppen 5cm. Tjejen föddes kl nio på kvällen! Vilken otrolig känsla när hon väl kom ut, wow!
Nyss kom slemproppen och rejält också! Första konkreta beviset att nåt är på gång (förutom förvärkarna förstås). Underbart !
Grattis till er som fått bebisar!!
Åh vad jag längtar nu. Snart är ytterligare en dag förbi och därmed är jag en dag närmare att få träffa min bebis.
Vet ni vad ni väntar för kön? Vi har inte kollat denna gång så nu är vi nyfikna!!
Nyss kom slemproppen och rejält också! Första konkreta beviset att nåt är på gång (förutom förvärkarna förstås). Underbart !
Towandaa: kul med ett tecken!! Min slemmis har gått lite då och då in och med hinnsvepningarna så jag hoppas såå att det drar igång snart!
Spännande att se vad det blir för kön då! Vi har haft såå svårt med namn till denna. Vad har ni för namnförslag?
Tjejnamn som är på tal här är: Siri, Iris, Elvira, Millie, Leonie, Filippa
Killnamn: Alve, Nino, Nilo, Assar, Max, Elver, Mileon.
Hej hej!
Jag går med i den här tråden, kan verkligen inte vänta på att förlossningen ska sätta igång jag går bara hemma och väntar och väntar och väntar. Är på 38+6 idag.
Jag undrar, är det någon som har jätteont i främre fogen? Jag brukar få hugg där som jag måste typ andas mig igenom, det kommer och går och så försvinner det kanske efter 1 timme, känns som att lillpojken har en kniv på insidan och försöker göra ett eget hål att komma ut igenom
Towandaa: kul med ett tecken!! Min slemmis har gått lite då och då in och med hinnsvepningarna så jag hoppas såå att det drar igång snart!
Spännande att se vad det blir för kön då! Vi har haft såå svårt med namn till denna. Vad har ni för namnförslag?
Tjejnamn som är på tal här är: Siri, Iris, Elvira, Millie, Leonie, Filippa
Killnamn: Alve, Nino, Nilo, Assar, Max, Elver, Mileon.