Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Guapa: nej personligen tycker inte jag att hinnsvepningarna har gjort ont, men många tycker det har jag förstått!
Jag ska till spec mvc för sista kontrollen på måndag. Då får jag tid för igångsättning som kan bli samma dag eller senast onsdag. Hoppas dock på senast tisdag då bebbens halvbror fyller år på onsdag så det vore väl jäkligt typiskt om dom ska behöva dela födelsedag. Skulle ni kunna med att be om igångsättning innan pga det? Känns ju lite dumt men jag kommer iaf nämna det tror jag!
Åhh, stort grattis!!!
Idag har jag haft rätt många förvärkar så hoppas det är ett bra tecken.. är riktiga värkar mer smärtsamma än förvärkar? Eller hur märker man skillnaden?
[quote=73485438][quote-nick]mmjansson85 skrev 2014-06-21 15:09:25 följande:[/quote-nick]
Idag har jag haft rätt många förvärkar så hoppas det är ett bra tecken.. är riktiga värkar mer smärtsamma än förvärkar? Eller hur märker man skillnaden?
Japp, det är dom fast dom kan börja lite lurigt precis som förvärkar men sen blir de starkare och starkare.
Om du är osäker så kan du ju alltid ta ett bad. Förvärkar försvinner i vattnet medan riktiga värkar sitter i.
Guapa-låter som de kan vara förvärkar...lite positivt då de verkar gå åt rätt håll iaf jag känner av lite lite "mensvärk" nu men vågar inte tro på att de kan vara något tecken då man bara blir så besviken.
Hinnsvepning är väl inte de skönaste precis men de är de inte att föda barn heller :-P
Jag har ingen tid för igångsättning men vad jag fattar de som sätts man igång v 42+0 på de sjukhus jag ska föda. Så tisdag isf.
Min bebis är lite lugn idag så om hon inte piggnar till snart blir de att ringa förlossningen ( är väldigt nojig och orolig nu i slutet att något ska hända)
Hur går det för alla andra?
Hur är de med tjejen nica?? Har hon blivit lite vildare i magen eller ringde du in till fl? Jag blir också orolig så fort lillen rör sig mindre!
På midsommarafton kom vår lille tjej till världen! Åkte in på morgonen för kontroll pga värkar och sipprande vatten. Undersöktes vid elva och var då öppen 5cm. Tjejen föddes kl nio på kvällen! Vilken otrolig känsla när hon väl kom ut, wow!
På midsommarafton kom vår lille tjej till världen! Åkte in på morgonen för kontroll pga värkar och sipprande vatten. Undersöktes vid elva och var då öppen 5cm. Tjejen föddes kl nio på kvällen! Vilken otrolig känsla när hon väl kom ut, wow!