• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • soffipropp1987

Gick upp nu och skulle kissa, på väg till toaletten rann det till som om jag kissade på mig, men så akut var det verkligen inte. Kan vattnet rinna till sådär litegrann? Kom liksom inga större mängder. Nu har jag lagt mig igen (haft en lite orolig natt med svettningar och vaknat många gånger).

• nica

Jessica08- hoppas du snart har din bebis hos dig.

Soffipropp- kan inte ge något bra svar då mitt vatten aldrig gått. Men tror att de fortsätter läcka.

Devils- gav de någon verkan med färdknäppen?

Har bf +11 idag och känner mig nästan helt gråtfärdig och vill bara ligga kvar i sängen

• nica
    Guapa skrev 2014-06-20 00:18:23 följande:
    Åh vad spännande! Än så länge gör det ju inte särskilt ont så jag går nog och lägger mig nu och ringer förlossningen i morgon om mer vätska runnit. Jag hoppas bara att vi inte behöver åka in på morgonen, min man lär vara skapligt trött då :) 

Hur går det för dig?
  • Kia82

Jag blev helt plötsligt jättedeppig här, har lite småkänningar, ont i ryggen och lite i magen, mår lite illa....

Var jättepeppad över att fira midsommar tidigare, har stått och gjort tårta nu på morgonen och allt var bra och nu så vill jag bara spy på alltihop, ställa in midsommar och dra täcket över huvudet. Jag orkar inte vara gravid längre.

Bf 27/6
  • DevilsDaughter

Kia: Sådär har jag också varit nu till och från. Ena stunden känns allt ok, sen bara brister det och jag orkar inte mer.. Idag är en sån där skitdag, synd att den skulle inträffa just idag när man "måste" hålla humöret uppe. 

nica: Ne, tyvärr, lugnaste natten nånsin.. Skit med.. Kände mig otroligt besviken imorse. Är helt matt i kroppen och känner mig yr och slut i kroppen och har en del att fixa innan midsommarfirandet.. Det enda positiva med att familjen kommer hit är att jag slipper åka nånstans, för det hade jag verkligen inte pallat idag. 11 dagar över tiden är mycket! Nu KAN det ju ändå inte dröja innan du har din bebis, den måste ju ut på ett eller annat sätt! 

BF+3 och jag känner mig idag hyfsat säker på att jag kommer gå in i juli gravid.. 2:an kom 14 dagar efter BF, 3:an 21 dagar efter BF, så varför skulle det vara annorlunda denna gången? Jag är väl helt enkelt sådan som går gravid lite längre. 

soffiprop: Antingen vatten eller vattniga flytningar, en del har väldigt rikligt och vattniga flytningar i slutet och det är vad jag förstått inte helt ovanligt att det misstas för att vara vatten. Har det kommit något mer sen? Är huvudet väldigt långt ner så täpper det ju till hålet ut och är det vatten du läcker så är det inte konstigt om det bara rinner ut lite åt gången. 

• Towandaa

Här är en som också är trött och grinig, skällt på mamma, surat på sambon och lipat, vill mest dra täcket över huvudet och sova genom midsommar eller tills bebis behagar titta ut. Värkarna avstannade och nu kommer de med långa mellanrum, åtminstone inte lagt av helt...Gråter

• DevilsDaughter

Towandaa: Hoppas de tar fart igen! Hur pass ont gör dem? Förhoppningsvis är du i latensfasen och att de gör nytta trots att de är glesa! Då går det ju ändå framåt!

• Towandaa
    DevilsDaughter skrev 2014-06-20 13:10:15 följande:

Towandaa: Hoppas de tar fart igen! Hur pass ont gör dem? Förhoppningsvis är du i latensfasen och att de gör nytta trots att de är glesa! Då går det ju ändå framåt!

De få som kommer är så pass att jag får andas mig igenom dem, så jag hoppas du har rätt.
    Bebis är väldigt pigg också och härjar runt och bökar, det är ju positivt i alla fall även om det känns rätt rejält det med. 

• soffipropp1987

Devils: Har inte kommit något mer nu, inte vad jag har märkt av iaf. Är på Bf+6 idag och den har varit fixerad ett bra tag men jag har inga övriga tecken på att det skulle dra igång. Så jag gissar väl att det är väldigt vattniga flytningar som du sa.

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!