• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • nica

Några planer för midsommar? Igår i skåne var de jätte många som fick sina bebisar berättade dom på förlossningen när jag var där ( haft en lite lugbare bebis så kolla så allt var bra) tydligen var det fullt på många ställen i Skåne.

• Kia82

Onda sammandragningar och tryck, det har kommit mer slem och idag har det känts vått där nere och det kommer en hel del flytningar.

Bf 27/6
  • DevilsDaughter

Kia: Låter som att det kan vara på gång då ju! Hoppas på det! 

towanda: Hoppas hinnsvepningen fortsätter att ge verka! 

Evelina: Man kan gå öppen 3-4cm i princip hur länge som helst tyvärr.. Men eftersom du gått över så borde ju bebisen komma när som helst eftersom du ändå är så pass mogen för förlossning!

nica: Bor i Blekinge så det är ju inte så långt ifrån.. Kanske är likadant här då.. Vi ska vara hemma hos oss imorgon och min närmsta familj kommer hit. Känner mig så egoistisk men jag är så trött på detta nu att jag inte har något alls emot att bebis kommer idag eller imorgon och att vi får ändra på midsommarplanerna (iofs så får de gärna fira i vårt hus ändå) men struntar i att vi/jag inte kan närvara. 

• nica

Lycka tilö både till kia82 och tawana hoppas de kommer igång ordentligt för er så ni får era små hos er

Devlins- midsommar känns trist denna gång...hade ju förväntat mig en bebis nu. Blir bara en lugn dag för min del orkar inte med massa folk blir möjligtvis att gå över till killens mamma som bor i närheten.

• DevilsDaughter

nica: Hade också sett fram emot en midsommar med nyfödd.. Men icke då.. Låter som en bra ide att ta det lugnt!

• mmjansson85

Yey nu har min slempropp äntligen börjat lossna tror jag, fick lite segt orange-rosa klet på pappret nyss och det kan inte va nåt annat ;) fast de va pyttelite men iallafall skönt att de händer nånting!

Min bebis får mer än gärna komma imorgon, vi har ändå inga planer i år eftersom att jag knappt orkar klä på mig nu :p måste man ha finare kläder än mysbyxor så stannar jag hemma ;)

• Evelinaa90

Jag som trodde de var ett tecken ;) men som sagt det kan säga pang och så är värkarna i full gång!! Än är det ju 9 dagar kvar till igångsättning så hoppet är inte helt borta ;)

DevilsDaughter skrev 2014-06-19 19:01:39 följande:

Kia: Låter som att det kan vara på gång då ju! Hoppas på det! 

towanda: Hoppas hinnsvepningen fortsätter att ge verka! 

Evelina: Man kan gå öppen 3-4cm i princip hur länge som helst tyvärr.. Men eftersom du gått över så borde ju bebisen komma när som helst eftersom du ändå är så pass mogen för förlossning!

nica: Bor i Blekinge så det är ju inte så långt ifrån.. Kanske är likadant här då.. Vi ska vara hemma hos oss imorgon och min närmsta familj kommer hit. Känner mig så egoistisk men jag är så trött på detta nu att jag inte har något alls emot att bebis kommer idag eller imorgon och att vi får ändra på midsommarplanerna (iofs så får de gärna fira i vårt hus ändå) men struntar i att vi/jag inte kan närvara. 

• nica
    mmjansson85 skrev 2014-06-19 20:07:07 följande:
    Yey nu har min slempropp äntligen börjat lossna tror jag, fick lite segt orange-rosa klet på pappret nyss och det kan inte va nåt annat ;) fast de va pyttelite men iallafall skönt att de händer nånting!

Min bebis får mer än gärna komma imorgon, vi har ändå inga planer i år eftersom att jag knappt orkar klä på mig nu :p måste man ha finare kläder än mysbyxor så stannar jag hemma ;)

Min slempropp har lossnat i omgångar och gett mig falska förhoppningar, hopps de är ett tecken för dig och de kommer igång!

Mysbyxor är de enda som gäller nu :-P
  • mmjansson85
    nica skrev 2014-06-19 21:21:42 följande:
    Min slempropp har lossnat i omgångar och gett mig falska förhoppningar, hopps de är ett tecken för dig och de kommer igång!

Mysbyxor är de enda som gäller nu :-P

Ja jag har inga större förhoppningar att det kommer dra igång närmsta dagarna men man kan ju alltid hoppas ;) alla tecken känns bra just nu.
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!