Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Brukar normalt kraschlanda vid 22.00 tiden, men nu sitter jag här och nattugglar pigg som en mört . Var t.o.m. tvungen att äta. Så uttråkad och vill bara att förlossningen ska komma igång, är nu 40+4. Ska på kontroll på torsdag så det är ju nåt att se fram emot åtminstone. Tror inte att det händer nåt innan dess, ingenting händer, ingen slempropp, inga värkar, inga teckenblödningar... Är aktiv och rör på mig mer än jag borde, tänker att det i alla fall är bättre än att ligga och slöa hela dagarna. lagar mat och bakar, frysboxen är snart överfull, men det är väl bra tills bebis kommer så då slipper vi bekymra oss för mat åtminstone, bara att plocka upp och tina. I morgon blir det en omgång köttbullar
.
Vill träffa min bebis nu!
Mer slem denna morgon men inga andra känningar. Suck... Vi har underbart väder idag iallafall, alltid något...
Jaha, ytterligare en dag hemma... Kunde gått på ett midsommarfirande på öppna förskolan, men ville inte planera in det eftersom jag var "säker" på att vi skulle haft en nyfödd.... Och nu är det för sent att anmäla sig. Och några längre utflykter vågar vi oss inte på. Om jag bara hade haft lite mer energi så skulle det vara helt okej, brukar aldrig ha problem att ha barnen hemma, tycker egentligen att det är ganska mysigt. Men nu tycker jag mest synd om dem - jag är ju inte kul för tillfället
BF idag.. Inga tecken alls.. Färdknäpp igårkväll, men inga känningar av det heller förutom massa ömhet i underlivet, kommer nog inte ha mer sex nu innan bebisen kommer:(
Jag var på mvc idag och nu har bebis äntligen fixerat sig :)
jansson:Vad bra! Ett steg i rätt riktning!
Sååå leds....Ligger i latensfasen än...och fyyy vad ont värkarna gör även om det bara är latens biten...
Gjorde kurva på fl idag och de är starka värkar och 3 stycken i kvarten...Barnmorskan gjorde en hinnesvepning för att reta tappen så den ska försvinna nån gång. hon kände bebisens huvud...då blev jag lite glad och hoppfull ändå. Men hinnorna bukta inte än så då tog hon inte dem. Är sjukt trött, får andas mig igenom värkarna varje gång...så nu vila och hoppas det kommer igång snart.
Ser inte fram emot midsommar i år, vill inte sitta o titta på när alla andra dricker och är fylleglada:( Orkar inte vara social och glad, vill bara dra täcker över huvudet. Önska att min pojkvän förstod mig men nääe, här ska det pratas om midsommarplaner flera gånger om dan.