Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Har haft en del förvärkar idag också och ett surrande i bäckenbotten av huvudet som står emot. Jag har nu börjat att må lite illa så får väl se om det blir värsta kräkkaskaden ikväll igen. :-P
Hur känns egentligen förvärkar...? (För er)
Men huva, hoppas det sätts igång på riktigt för dig!!
Jag mådde konstigt igår i kroppen över lag. Sen på kvällen skulle jag göra i ordningen mig för natten och gick och kissa och borsta tänderna...när klev upp från toan så fick jag världens mensvärk...börja borsta tänderna och magen blev stenhård som vid sammandragning....men det släppte inte och under tiden magen var sten hård kom flera riktigt onda förvärkar på rad....magen var fortfarande hård...och det var inte många minuter mellan varje värk...så jag tyckte det var för konstigt för att det skulle vara igång, så sambon fick hjälpa mig i säng och där avtog förvärkarna och jag har sovit..
Nu får jag sammandragningar igen bara när jag rör på mig...så vet inte vad kroppen håller på med.
Fick lite panik över vad man ska gå igenom igen, för fy vad ont de gjorde, stod med tårar som spruta när det gjorde som ondast...phu!
Fy sjutton vilken natt men det har inte berott på graviditeten utan på att lilla sonen haft feber som bara den och vägrade att ligga någon annanstans än i våran säng. Massor med skrik och gråt och vägran att ta Panodil resulterade i inte alls så mycket sömn för oss. Nu är jag hemma med sonen efter att ha lämnat av i skolan och försöker att få i honom Panodil som han fortfarande vägrar. Vi är trötta! Inga känningar i magen annat än lite buffar samt en himla huvudvärk.
Hur går det för er? Här händer ingenting och börjar bli lite less. BF på tisdag och är inställd på att gå över ganska mkt.. Försöker lite halvhjärtat med färdknäppen och efamol, men om det funkar är jag mkt tveksam till..
idag ska vi på mvc och skriva in önskemål inför förlossningen. Ska bli spännande och se vad de säger om magen växt och hur pass fixerad bebisen börjar bli..
Är sjukt leds nu. Fy vad jobbigt, kan inte äta mat utan att känna sig över proppmätt och illamående och halsbränna och ont i magen...vill njuta av sommaren med en bebis i famnen nu! Vare en roligare mamma till min tre åriga son! Sambon har 4,5 arbetsdagar kvar innan semestern. ska bli skönt att få ha honom hemma!