• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • Kia82
    Salladshuvud skrev 2014-05-26 10:35:12 följande:
    Apropå klädsnack, köpte en jätteskön lång mammaklänning på HM nu i veckan som döljer mina bleksvullnaben och som gör att det svalkar jätteskönt i jämförelse med att gå i tights osv. Nu ett problem, iom att jag svullnat upp så mkt så gnider låren längst upp mot varandra och det börjar svida riktigt ordentligt! Vad kan man göra? Det är ju så himla skönt att ha såna här långklänningar för att kunna lufta benen utan att behöva visa dom! Har försökt smörja in med extra mkt lotion, men det torkar ju faktiskt in.. Tacksam för hjälpfulla tips i värmen!

Usch ja, jag avskyr att visa mina jättesvullna vader och går alltid i långbyxor eller långklänning när jag ska ut bland folk. Dock så passar jag på sola benen hemma på altanen så fort jag får chansen.
  • Liinda

Åh där påminner ni mig om att köpa BUS....mina ben har svullnat som tusan, lite bruna ben så ser det åtminstone fräscha ut! =) 

• Kia82

Denna dagen började bra, svalt och skönt men fyy vad varmt det är nu och jag fick knappt av mig sandalerna eftersom fötterna hade svullnat så, ja benen också. :-P

• Liinda

bus = brun utan sol! =) Haha brukar säga fel ofta så blir sol utan brun....

Jag vågar inte sola för mycket då jag redan fått pigment fläckar. försöker skydda mig så bra som möjligt. 

• Juronjaure

Bebisen har fixerat sig med huvudet låååångt ned i bäckenet. Jag frågade om det betydde att den skulle ploppa ut när som helst, men så var det inte ;) Skönt, för jag ska frosta av frysen och måla spjälsäng innan bebben kommer...

• Kia82

Har sprungit på toaletten hur många gånger som helst idag så jag tror nog att bebben har sjunkit en aning. Nu ikväll har jag haft en del onda förvärkar och så har jag fått ryggvärk som bara den. Det känns tyngre i bäckenet. Nu är det drygt 4 veckor kvar. Imorgon ska jag börja packa ihop lite av Bb-väskan så har man det gjort.

• Kia82
    Juronjaure skrev 2014-05-27 21:55:38 följande:
    Bebisen har fixerat sig med huvudet låååångt ned i bäckenet. Jag frågade om det betydde att den skulle ploppa ut när som helst, men så var det inte ;) Skönt, för jag ska frosta av frysen och måla spjälsäng innan bebben kommer...

Nej, det betyder tyvärr ingenting. Min envisa lilla son låg så långt ner som det bara var möjligt men han verkade trivas så bra att han låg kvar nästan två veckor över tiden. Drygt.
  • Kela1981
    Juronjaure skrev 2014-05-27 21:55:38 följande:
    Ha ha ha ha...förlåt men det lät så himla roligt med att frysen var tvungen att bli avforslad innan bebisen kommer :)
    Själv har jag försökt att planera en massa saker att göra innan bebis är beräknad så jag slipper gå och längta för mycket plus att jag tänker att om jag har en massa saker att göra så kanske hon kan tänka sig att komma lite tidigare och "förstöra" mina planer :P
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!