Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Åh där påminner ni mig om att köpa BUS....mina ben har svullnat som tusan, lite bruna ben så ser det åtminstone fräscha ut! =)
Denna dagen började bra, svalt och skönt men fyy vad varmt det är nu och jag fick knappt av mig sandalerna eftersom fötterna hade svullnat så, ja benen också. :-P
BUS???
bus = brun utan sol! =) Haha brukar säga fel ofta så blir sol utan brun....
Jag vågar inte sola för mycket då jag redan fått pigment fläckar. försöker skydda mig så bra som möjligt.
Haha, ok då förstår jag.
Bebisen har fixerat sig med huvudet låååångt ned i bäckenet. Jag frågade om det betydde att den skulle ploppa ut när som helst, men så var det inte ;) Skönt, för jag ska frosta av frysen och måla spjälsäng innan bebben kommer...
Har sprungit på toaletten hur många gånger som helst idag så jag tror nog att bebben har sjunkit en aning. Nu ikväll har jag haft en del onda förvärkar och så har jag fått ryggvärk som bara den. Det känns tyngre i bäckenet. Nu är det drygt 4 veckor kvar. Imorgon ska jag börja packa ihop lite av Bb-väskan så har man det gjort.