Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Linda: hehe hade kunnat vara jag som skrivit det där! Jag har 2 veckor till BF, känner också tryck neråt och ilningar när bebisen bökar där nere. Har börjat känna lite svagt i ryggen och magen, som molvärk.. Har lite sammandragningar på natten, men på dagen är det ganska lugnt.. Går i tankarna om detta betyder att bebisen kommer att komma tidigare eller om man kommer gå hel vägen till BF eller kanske till och med gå över..
Kia: Känner så väl igen det där med rastlösheten! Riktigt jobbigt!
Jag har verkligen svårt för att ta det här med förkänningar märker jag.. Jag har fått tre barn innan och vid minsta tecken, minsta mensvärk, slempropp eller annat så har förlossningen satt igång direkt.. Nu har slemproppen gått för snart 1,5 vecka sen, jag har haft blod i flytningarna ca 4 grr, jag hade sammandragningar inatt som var hyfsat regelbunda men som inte gjorde ont. Jag har senaste 2 dygnen känt av mensvärk både i mage och rygg och jag blir GALEN! Jag har ändå två veckor kvar till BF men för mig så har detta tidigare betytt att förlossningen är MYCKET nära och nu händer ingenting och jag tycker det är jättesvårt att acceptera att jag har dessa förvärkar osv men att det ändå kan vara VECKOR kvar till förlossningen!!
10 dagar till BF nu börjar känna av nere vid låren, benen och runt rumpan på sidorna av höfterna börjar göra rejält ont nu någon som vet om det är foglossning? Barnmorskan sa att jag skulle gå till en sjukgymnast om det blir värre? men hur vet man om det är riktiga värkar?
Kia: Det är ditt andra barn va? Då borde den komma lite tidigare så det blir nog en Junibebis ändå?