Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Är det någon mer som städar och håller på så man blir tokig? Ska ta det lugnt de sista veckorna men det är inte lätt när det är så mycket hela tiden hemma, som att laga mat, städa, ta ut sopor, hämta posten, gå ut med hunden.. Har fått tider på mvc varannan dag nästan för att bebisen är liten och jag hade högt blodtryck men har ingen äggvita.. så blir många körningar fram och tillbaka och vill helst slippa köra nu dem två sista veckorna..
och man säger att gravida ska ta det lugnt de sista veckorna? Hur går det ihop? Känns som att bebis aldrig vill komma :(
Ja det är nog bäst att ta det lite mer lugnt man måste inte städa hela tiden och hålla rent och snyggt fast man vill det är ganska pedant
det enda som krävs egentligen är att hunden får stimulans och motion och jag känner att inte jag ger den tiden till hon nu eftersom promenaderna blir begränsade, jag kan inte gå så fort känns som att man vilar hela tiden men inom mig är det en inre stress pga att man inte vet när bebis ska komma och alla mvc kontroller tar också på krafterna
Kom på en annan sak som jag glömt att skriva tidigare. Jag får ofta ont i det ena örat i samband med att jag går och lägger mig men det är inte varje kväll. Igårkväll hade jag så ont att jag fick ta en Alvedon men sen kände jag ingenting när jag var vaken under natten. Någon som vet vad det kan vara, har hållit på från och till i några veckor nu? :-/
Vad skönt att det inte bara är jag som har det så min man har med sagt till mig att ta det lugnt och att han fixar och donar här hemma men jag känner mig så dum som är hemma hela dagarna om jag inte gör något och han får slita på jobbet och komma hem och göra alla vardagssysslor det tycker inte jag känns rätt därför håller jag på för fullt men jag ska nog försöka att ta det lite lugnare nu de sista veckorna ändå, försöka iallafall
(Jag har med haft ont i örat men det var för att jag spräckte trumhinnan för två-tre månader sedan och fick ha antibiotika i ena örat då jag är lite hörselskadad på det, jag petade in en tops i örat, klantigt jag vet.. !!