Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Jag va på HM häromdagen och såg att de har många fina och billiga halvlånga klänningar/tunikor ( på vanliga avdelningen) som faktiskt funkar både nu och sen som ickegravid.
Jag tycker det är svårast att hitta snygga kläder som går att AMMA i... Finns iofs ganska många halvvida blusar/tröjor med knäppning en bit ned, i butikerna nu... Antar att de funkar rätt bra att amma i
Jag tänker att det borde vara lite lättare att kunna amma i lite finare kläder nu på sommaren än annars.. Löst sittande klänningar och linnen går ju alltid att vika undan.. Har tidigare fått barn på höst-vinter-vår så tänker mig att det inte borde vara ett lika stort problem på sommaren..
Blir det inte för kallt med klänning vissa dagar? orolig över men då kanske man kan ha någon snygg cardigan till?
Jag har alla smal-kläder uppe på vinden. Har nästan glömt vad som är där.
Jag har köpt två maxiklänningar på HM från vanliga avd. i stl XS (!!!) som faktiskt rymmer magen (jag väger över 80 kg nu så jag är ingen petite gravid). De tänker jag ha hela sommaren, men de är nog inte helt lätta att amma i. Jag har sett flera andra maxiklänningar som nog är enklare att amma i så det blir ett par till.