Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Jag skulle helst slippa känna hur det känns att föda men jag längtar efter att äntligen få träffa min son :) börjar bli lite orolig för förlossningen men vet att det kommer vara såå värt det! ;)
Tycker att det är kul att läsa om hur ni resonerar kring att ni längtar efter att föda för att ni vill veta hur det känns. Att föda är skithäftigt men min första förlossning skulle jag aldrig vilja uppleva igen, därefter har det bara blivit lättare och lättare.
Har varit hos bm idag och bebben måste ha vänt sig inatt för nu låg hon på huvudet igen. Tråkigt nog så har sf-måttet bara växt 0,5 cm sen sist och dalar igen så jämfört med tidigare graviditeter ligger jag nu 2-3 cm lägre än då. Ska tillbaka till bm om drygt en vecka och se om jag växt mer. Dock så påpekade hon att hon inte var orolig för bebisen kändes normalstor och uppmanade mig att inte gå hem och oroa mig nu. Hmm, det är lättare sagt än gjort. :-P
Barnmorskebesök, bebisen har intagit ruckbart läge. V.35. Ska den nu ligga där fastkilad upp och ned i 5 veckor, stackars liten ;)
Ju