Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Har fått jättejobbigt nästäppa nu som inte vill försvinna. Tar en nässpray med avsvällande effekt nu, men den får egentligen bara tas 10 dar i streck, så jag behöver nåt nytt. Tips? Avsvällande...
Jag använder rhinokort aqua som ger verkan efter några dagar, skitbra! Det gjorde jag förra graviditeten oxå efter tips av min bm!
Jag har lidit av nästäppa alla fyra graviditeter och har blivit beroende av nässpray med mentol, inte bra alls men inget annat funkar. :-P
Tack för tipsen :) Jag struntar i om jag blir beroende av nässprayen, jag kan ha avvänjning senare. Nu vill jag bara kunna andas så att jag kan sova på nätterna :P
Jag nojjar! Är skiträdd att barnet ska dö, antingen under förlossningen eller av plötslig spädbarnsdöd. Vad gör jag åt den nojan? Köper andningslarm? Vet att risken är minimal, men man kan ju ha otur... Det händer ju vissa...
Jag har en kompis som fick sitt första barn för ett tag sedan och hon förstår inte hur jag har klarat av tre bebisar utan andningslarm och inte ens överväger det med fjärde heller. Snacka om hispig. Jag har aldrig ens tänkt på andningslarm och har aldrig fått mig tipsad om det heller så för mig är det ingenting konstigt alls eller är jag konstigt pga det?? :-P