• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • mmjansson85
    Juronjaure skrev 2014-05-04 20:53:46 följande:
    Jag nojjar! Är skiträdd att barnet ska dö, antingen under förlossningen eller av plötslig spädbarnsdöd. Vad gör jag åt den nojan? Köper andningslarm? Vet att risken är minimal, men man kan ju ha otur... Det händer ju vissa...
    Jag nojjar också.. Mest för att bebis ska dö i magen. Jag försöker att inte tänka på det. Risken att det ska hända är ju som du säger minimal.
    Jag tror det blir lättare med tiden.
  • lkjs
    frånochmeddu skrev 2014-05-07 16:55:07 följande:
    Här är en till juni-mamma! Orkar inte heller vänta mer nu Gaaaaahhh

Vilket datum är du beräknad? :)
  • Kia82

26/6 här med men har på känn att hon ligger kvar lite extra eftersom jag gick över med syskonen.

• lkjs
    frånochmeddu skrev 2014-05-07 20:03:17 följande:
    26e Har på känn att han tittar ut innan, men ack så fel man kan ha.. Så vi får väl se :) Själv då?

Den 6e. Har också trott hela tiden att pluppen ska kika ut tidigare, har fått bekräftat för mig också att min tapp nästan är helt utplånad och att jag har börjat öppna mig. Men då har jag fått för mig att jag kommer att vara gravid föralltid istället.. Haha :)
  • frånochmeddu
    lkjs skrev 2014-05-07 20:50:29 följande:
    Den 6e. Har också trott hela tiden att pluppen ska kika ut tidigare, har fått bekräftat för mig också att min tapp nästan är helt utplånad och att jag har börjat öppna mig. Men då har jag fått för mig att jag kommer att vara gravid föralltid istället.. Haha :)

Äh!! Men då så, då kommer du ju få tidigare! Jag har det bara på känn. Mycket sd, fixerad bebis & en mamma som fått både mig & min bror tidigare än BF. Vet inte varför, men 22/6 känns som ett datum jag tror kan bli hans födelsedag.. Hoppas dock att det är tidigare än så!! Haha!!
  • mmjansson85

Jag är beräknad till 27/6 men jag hoppas att min lilla kille kommer lite tidigare. Jag jobbar sista dagen 5/6 så efter det får han väldigt gärna komma ut! Flört 

• Liinda

Den 29/6 är vi beräknade att våran lilla flicka är redo. Andra barnet. 
    En livlig flicka som jag hoppas tittar ut nån vecka tidigare..
    Är trött på sammandragningar så fort jag är uppe och går, och att jag inte kan motionera på grund av det...så börjar bli lite för rund för att jag ska trivas..

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!