• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • mmjansson85
    Nelliesson skrev 2014-04-17 13:58:26 följande:
    Ja min bebis hickar ofta och sparkar otroligt mycket nu! så himla mysigt men man längtar som bara den till bf-dagen!! Börjar bli lite drygt på nätterna då man får gå upp på toa stup i kvarten.. 
    Är det första bebisen för er? Glad

Ja det här med att sova en hel natt (eller åtminstone över 3 timmar i sträck....) känns som ett minne blott...! Och värre lär det bli! Obestämd
    Jag brukar vakna mellan 2 och 4 gånger varje natt, inatt var det 4 eller 5 gånger + att min sambo är förkyld och snarkar som ett tröskverk så det vart inte mycket sömn för mig inatt... Känner mig som en zombie så det är ju skönt att det är helg snart...!
  • Nelliesson
    mmjansson85 skrev 2014-04-17 14:07:36 följande:
    Är det första bebisen för er? Glad

Ja det här med att sova en hel natt (eller åtminstone över 3 timmar i sträck....) känns som ett minne blott...! Och värre lär det bli! Obestämd
    Jag brukar vakna mellan 2 och 4 gånger varje natt, inatt var det 4 eller 5 gånger + att min sambo är förkyld och snarkar som ett tröskverk så det vart inte mycket sömn för mig inatt... Känner mig som en zombie så det är ju skönt att det är helg snart...!
    Ja det är första! Usch vad jobbigt! Men man har inte så mycket att välja på bara att stå ut de här veckorna som är kvar! Man får ett litet barn för det och det är nog värt allt besvär  
  • Nelliesson
    Kia82 skrev 2014-04-10 15:35:09 följande:
    Ja, jag längtar med, känner mig enorm redan nu och orkar knappt med vardagen med mina andra tre barn. Känns åtminstone väldigt skönt att jag fortfarande går hemma med minstingen så att man inte har något arbete att gå till nu. När har ni bf, har ni fler barn? Jag har enligt mensen, vul och kub bf 26/6 men enligt rul 4/7 så jag själv räknar efter först nämnda så går in i vecka 30 på lördag.
    14 Juni har jag BF  
  • mmjansson85
    Nelliesson skrev 2014-04-17 14:15:34 följande:
    Ja det är första! Usch vad jobbigt! Men man har inte så mycket att välja på bara att stå ut de här veckorna som är kvar! Man får ett litet barn för det och det är nog värt allt besvär  
    Ja visst är det så. Glad O de går ju rätt fort egentligen även om det känns som att 10 veckor är en hel evighet!
  • Nelliesson
    mmjansson85 skrev 2014-04-17 14:17:53 följande:
    Ja visst är det så. Glad O de går ju rätt fort egentligen även om det känns som att 10 veckor är en hel evighet!
    Ja det är helt otroligt! Vi har försökt i ett år innan vi plussade så längtan är STOR!! men som du säger det är bara 10 veckor kvar det får man stå ut med  
  • Nelliesson

Någon mer som har ont i ryggen?? Min sambo får massera mig varje kväll för det värker.. Ändå är jag ute en timmes promenad på morgonen med vår hund och en halvtimme på eftermiddagen. På kvällen joggar min sambo och hunden, får mycket motion vilket borde lindra ryggen?

• Kaoset

Vi väntar vårat första 10/6, har inte tagit reda på kön. Allt är nytt och spännande. Längtar samtidigt som jag undrar vad tusan jag har gett mig in på! Skrattande Så många frågor som virrar runt, fattar noll om föräldrarpenning t.ex. Men det är sådant som kommer falla på plats i slutändan! Tar det som det kommer! Skrattande

• Kia82

Gått in i vecka 31 idag, 69 dagar kvar. Nu tycker jag att tiden börjar att gå fort och vi har en hel del kvar att göra. Den lilla har dessutom lagt sig rätt och sjunkit ner ganska djupt i bäckenet så ska bli spännande att se om hon stannar tiden ut då ingen av mina andra lagt sig till rätta så tidigt. Spääänande!

• Tizi

Hej på er! Jag har oxå bf i juni med min tredje skrutt Jag tycker dock att tiden går sååå fort. Känns nästan som jag måste ursäkta mig men jag mår jättebra och har ingenting emot att vara gravid ett tag till och kan till och med tänka mig att gå över tiden lite denna gång om jag fortsätter må såpass bra, hihi!

Jag lääängtar förstås jättemycket efter bebis men jag vet ju att tiden går fort!

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!