Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Någon mer som har ont i ryggen?? Min sambo får massera mig varje kväll för det värker.. Ändå är jag ute en timmes promenad på morgonen med vår hund och en halvtimme på eftermiddagen. På kvällen joggar min sambo och hunden, får mycket motion vilket borde lindra ryggen?
väntar mitt andra barn 9 juni :) blir en liten pojke :)
Vi väntar vårat första 10/6, har inte tagit reda på kön. Allt är nytt och spännande. Längtar samtidigt som jag undrar vad tusan jag har gett mig in på! Så många frågor som virrar runt, fattar noll om föräldrarpenning t.ex. Men det är sådant som kommer falla på plats i slutändan! Tar det som det kommer!
Gått in i vecka 31 idag, 69 dagar kvar. Nu tycker jag att tiden börjar att gå fort och vi har en hel del kvar att göra. Den lilla har dessutom lagt sig rätt och sjunkit ner ganska djupt i bäckenet så ska bli spännande att se om hon stannar tiden ut då ingen av mina andra lagt sig till rätta så tidigt. Spääänande!
Hej på er! Jag har oxå bf i juni med min tredje skrutt Jag tycker dock att tiden går sååå fort. Känns nästan som jag måste ursäkta mig men jag mår jättebra och har ingenting emot att vara gravid ett tag till och kan till och med tänka mig att gå över tiden lite denna gång om jag fortsätter må såpass bra, hihi!
Jag lääängtar förstås jättemycket efter bebis men jag vet ju att tiden går fort!