Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Min bebis är beräknad att komma den 29 JUNI, och jag orkar inte gå så länge...och speciellt inte när värmen kommer...phu..
Ska gå på föräldrar ledigt den 5 juni...hoppas jag orkar ha lite semester med sonen innan bebisen kommer men av någon anledning så tror jag vi kommer få nån vecka tidigare...känt på mig det sen några månader...
Någon fler som har prematura sammandragningar eller vad det heter? Jag får jätte sammandragningar ibland...och kroppen känns så tung..ska på ultraljud om några veckor igen.
jag har massor av sd, haft sedan vecka 14 och var samma med sonen. Vissa gör till och med lite ont. Jag ska på ultraljud fredag nästa vecka för och kika så allt ser bra ut och även kolla könet igen :p
Då gick du också in i vecka 30 idag :)
Jag har också mycket onda sammandragningar, hade det med trean också och då kollade läkaren om tappen blivit påverkad vilket den inte hade så tror (hoppas) att den inte har det nu heller. Det är vanligt med fler och mer kännbara förvärkar när man är omföderska. Jag gick in i vecka 30 igår.
Får jag hoppa in här? Vi beräknar att få vår son den 28 juni.. Börjar bli skapligt rund och barnen frågar varför jag är så tjock..
Nu kan jag verkligen inte vänta längre. Illamåendet har kommit tillbaka med råge! Kan inte äta någonting utan att kräkas och mår konstant illa sen några dagar tillbaks. Ska det fortsätta såhär är det inget "roligt".
Jag hoppar in här! BF 27/6 med första barnet, det blir en liten pojke!
Vill bara snabbspola sista 2 månaderna nu så jag kan få hålla min älskling i famnen! Allt är inhandlat och klart, jag har 33 arbetsdagar kvar (jobbar sista dagen 5/6), kan det inte bli juni nu?!?