• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • Mamsen89
    Kia82 skrev 2014-04-15 12:13:47 följande:

Men hallå, varför denna irritation!!?? Det var ju bara en helt normal fråga!
    Va? Jag bad om ursäkt bara för jag trodde att alla fick vara med. Jag vet inte vad jag skulle ha skrivit innan och jag ber så hemskt mycket om ursäkt.. Jag hoppas att det räcker så kan jag vända mig någon annanstans.. Förlåt. 
  • Geléhallon89
    Mamsen89 skrev 2014-04-15 11:43:12 följande:
    Vad skulle jag ha sagt? Jag kan vända mig någon annan stans om inte alla fick vara med här. Jag visste inte det, ursäkta. 
    men vaa?   jag undra bara om du inte sagt att du har bebis i magen till dina barn eftersom dem undrar varför du blivit så "tjock" :/ .  
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • Amalian83
    Geléhallon89 skrev 2014-04-15 14:09:01 följande:
    men vaa?   jag undra bara om du inte sagt att du har bebis i magen till dina barn eftersom dem undrar varför du blivit så "tjock" :/ .  
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
    Hehe ni har missförstått varandra tjejer ;)
  • Liinda

Idag är en sån jobbig dag, var ute 30 min och hade konstant sammandragningar och när jag kom in får jag det så fort jag böjer mig eller blir lite irriterad när nattningen var jobbig med sonen. Kan inte gör något förutom att sitta still utan att få SD. Känner mig helt gråtfärdig att ha det så här 10 veckor till..:(

• mmjansson85
    Liinda skrev 2014-04-15 20:06:38 följande:
    Idag är en sån jobbig dag, var ute 30 min och hade konstant sammandragningar och när jag kom in får jag det så fort jag böjer mig eller blir lite irriterad när nattningen var jobbig med sonen. Kan inte gör något förutom att sitta still utan att få SD. Känner mig helt gråtfärdig att ha det så här 10 veckor till..:(
    Samma här. Jag känner mig totalt överflödig på jobbet nu. Sitter mest o gör ingenting. Jag får känningar i magen så fort jag stått upp en stund. Att bära saker är bara att glömma..
    Igår kunde jag inte ens stå upp de 5 minuter det tar att borsta tänderna och använda tandtråd. Jag var tvungen att sätta mig ner. Obestämd
  • Kia82

Jag är så trött på att vara gravid, vill bara att den sista tiden ska gå fort nu. Har nu dessutom blivit orolig eftersom mitt sf-mått ligger under normalkurvan och om det inte tagit sig till om två veckor då jag ska till bm igen så ska jag på tul och det är för mig helt nytt eftersom jag alltid haft bra mått och rätt så stora barn.

• Kia82

Jag är så trött på att vara gravid, vill bara att den sista tiden ska gå fort nu. Har nu dessutom blivit orolig eftersom mitt sf-mått ligger under normalkurvan och om det inte tagit sig till om två veckor då jag ska till bm igen så ska jag på tul och det är för mig helt nytt eftersom jag alltid haft bra mått och rätt så stora barn.

• mmjansson85

Hickar era bebisar ofta? Kände min lilla pojke hicka för första gången idag.
    Han har varit väldigt pigg idag och sparkar nästan hela tiden, antar att det betyder att han mår bra?
    Å vad jag längtar tills han kommer ut!!! 72 dagar kvar till bf...!

• Kela1981

Är det okej om jag också hoppar in här?

Har 66 dagar kvar till bf vilket betyder att vi väntar en liten prinsessa den 21/6 :)
    Fick min grav.penning beviljad förra veckan så från 1/5 går jag ner och jobbar halvtid och sen från 1/6 har jag semester.
    Men guuud vad tiden går långsamt nu! Vill ju bara att hon ska komma ut så vi får träffa henne :)

Hur mycket har ni hunnit fixa inför ankomsten av era bebisar?

• mmjansson85
    Kela1981 skrev 2014-04-16 20:34:39 följande:
    Är det okej om jag också hoppar in här?

Har 66 dagar kvar till bf vilket betyder att vi väntar en liten prinsessa den 21/6 :)

Fick min grav.penning beviljad förra veckan så från 1/5 går jag ner och jobbar halvtid och sen från 1/6 har jag semester.

Men guuud vad tiden går långsamt nu! Vill ju bara att hon ska komma ut så vi får träffa henne :)

Hur mycket har ni hunnit fixa inför ankomsten av era bebisar?

Härligt :) är det första barnet? Ja tiden segar sig fram nu! :/

Vi är klara med det mesta redan. Allt är inhandlat och iordning gjort. Jag har inte packat bb väskan än men jag har gjort en lista med vad som ska finnas med i den. Håller även på o kollar om man kan ta bort airbagen i bilen men det verkar knepigt. :/ trodde de skulle va plättlätt!
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!