Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Gud vad mycket halsbränna jag fick igår efter att jag gått och lagt mig, tog ett par tabletter och precis när jag håller på att somna så vaknar jag av att jag hulkar och håller på att kräkas. Sen blev det kräkkaskad på toaletten i ett par omgångar som totalt tömde mig på maginnehållet. Usch, inget trevligt alls, var ett tag sedan jag spydde nu.
vatten 73196683][quote-nick]lkjs skrev 2014-05-09 18:18:26 följande:[/quote-nick]
Känner igen mig i mycket som ni skriver. Vi har bf 26/6 och just nu känns det som en evighet dit! Vill få hålla min lilla tjej i famnen så jag kan pusta ut, just nu känner jag mest oro. Har haft sammandragningar och värk i flera veckor och eftersom första tjejen föddes förtidigt har det blivit en hel del turer till förlossningen för att kolla så ingen förlossning satt igång. Dessutom har tösen vänt sig uppåt så det lutar åt att det blir vändning, vilket inte känns så skoj. Men än så länge har hon ett litet tag på sig att vända sig själv :)
Många här med BF 26/6? Inkl mig!!
Vaknade för en stund sedan och hade nästan panik eftersom det känns som om det är såå lång tid kvar och om det nu inte blir kejsarsnitt så kommer jag garanterat att gå över. Det känns ganska så deppigt här denna morgon.