Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Har BF 2 juni. Längtar inte efter att föda. Fasar för det. Men man kommer ju inte undan, bebisen måste ut. ;)
45 dagar kvar till BF, men förhoppningsvis lite kortare tid till förlossningen. Orkar icke gå 6 veckor till!
Jag tror att jag längtar efter att föda, för jag vill veta hur det känns, haha ;) Kommer nog ändra mig några gånger...
Vill dock helst att Putten stannar kvar till v.40, för jag känner att jag behöver lite mer tid för att vänja mig vid tanken att jag ska bli mamma...
Jag tror att jag längtar efter att föda, för jag vill veta hur det känns, haha ;) Kommer nog ändra mig några gånger...
Vill dock helst att Putten stannar kvar till v.40, för jag känner att jag behöver lite mer tid för att vänja mig vid tanken att jag ska bli mamma...
Fel av mig att skriva så Vill också känna hur det känns men om det gör för ont vill man nog slippa smärtan.. Men förhoppningsvis går det bättre än vad man tror