Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
[quote=73204144][quote-nskiftaa skrev 2014-05-10 19:34:03 följande:[/quotsättdiv class="quote">
Och min lilla vände sig i vecka 32 efter att ha legat neråt sedan vecka 27. Nu så håller hon på att skifta mellan säte och på tvären. Jag tycker också att det känns läskigt, förmodligen för att man aldrig varit med om det förut men jag har läst en del på nätet nu och det har lugnat mig lite. Lika bra att vara förberedd om ifall att. Sen så är det ju några veckor kvar som det finns chans att vända sig på men tiden går ändå fort och jag vet inte hur snabbt man kan boka in ett vändningsförsök? Dessutom så vill vi inte föda på det närmsta sjukhuset utan tar helst det som ligger snäppet längre bort och det räknas inom ett annat landsting så min bm har inte tillgång till deras data och kan boka in tider via den. Därav ska jag få en papperskopia utskriven som jag ska ta med sen. Jaja, vi är inte där än och ska till bm på tisdag så får fråga henne då.
Följer
Fick precis halsbränna och en våg av illamående... Kom på att jag faktiskt har mått illa flera gånger senaste veckorna! Är det vanligt att illamåendet kommer tillbaka i slutet av graviditeten ?