Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Hej!
Väntar mitt tredje, är i vecka 34 och har BF 27/6, Längtar!! Har 2 söner, snart 14 & 9 år.
Ni som har barn sen innan, hur märkte ni att det var dags och när kom erat första barn i förhållande till bf?
Vill också veta!!
Mmjansson85: bf +4 gick slemproppen och i samband med den kom värkarna, glest i början.. Fick höra att jag skulle hålla mig hemma så länge jag kände att jag orkade. Bf +5 på kvällen så vart dem mkt starkare och kom allt oftare så åkte in vid 23 tiden och va då öppen 5 cm, 14 timmar senare var hon född :) tog epd som stannade av allt, så det tog lite tid..
Gör det verkligen så ont att föda barn? Jag börjar bli rädd igen för förlossningen och det är inte långt kvar nu Vad ska jag göra?? Har varit rädd i början men i mitten fram till nu av graviditeten har jag börjat få rädslor igen.. Känns dumt att ta det med barnmorskan då jag var på förlossningen och fick prata med en där men just då när vi pratade fick jag inte fram någonting om vad utan bara satt och var tyst? Kom inte på vad det var jag var rädd för... Eller jo är rädd att det ska göra så ont och att huvudet kommer fram... fyfan
Jag var