Inlägg från: Jessica08 |Visa alla inlägg
  • Jessica08

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Mmjansson85: bf +4 gick slemproppen och i samband med den kom värkarna, glest i början.. Fick höra att jag skulle hålla mig hemma så länge jag kände att jag orkade. Bf +5 på kvällen så vart dem mkt starkare och kom allt oftare så åkte in vid 23 tiden och va då öppen 5 cm, 14 timmar senare var hon född :) tog epd som stannade av allt, så det tog lite tid..

• Jessica08

Ja nej denna gång ska jag försöka undvika eda men jag hade aldrig klarat det utan den förra ggn, behövde verkligen sömn så det var min räddning för att klara av förlossningen :) men denna gång hoppas jag kunna slippa den :)

• Jessica08

Ni som är omföderskor, är det vanligt att ett värkarbete stannar av?
    Har klockat värkar sen 04.30 och då var dem 10 min emellan och nu är det 7-8 min emellan. Barnvakten bor en bit bort så blir lite osäker på om jag ska ringa eller om det faktiskt kan stanna av helt..

• Jessica08

Kia82: okej än har det inte lagt av iaf, nere på 4-5 min mellan värkarna nu.. Så hoppas hoppas

• Jessica08

Jodå nu är vår prins född :) eller ja, för 5 h sen.. Snabbt gick de! Hoppas ni snart får era små ni som fortfarande väntar!

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!