• Nelliesson

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda? 
    Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??

• Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
  • Kia82

Ja, jag längtar med, känner mig enorm redan nu och orkar knappt med vardagen med mina andra tre barn. Känns åtminstone väldigt skönt att jag fortfarande går hemma med minstingen så att man inte har något arbete att gå till nu. När har ni bf, har ni fler barn? Jag har enligt mensen, vul och kub bf 26/6 men enligt rul 4/7 så jag själv räknar efter först nämnda så går in i vecka 30 på lördag.

• Geléhallon89

Väntar en dotter 29juni andra barnet och går bara hemma och väääääntar så jag snart blir gaaalen !! OskyldigTyst

Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
  • Änglasmamma

Hoppar in här!

Har BF 16e juni med vår andra och tiden går så segt nu.. Hemma på gravidpenning med , så dagarna går så sakta vissa dagar!! -.-

Kul att kunna följas åt! :)

• tikki masala

Här kommer jag =) 

Jag har BF den 7:e Juni. Och jag är så otymplig nu att jag önskar att han ville komma ut redan =P
    Det är ju jättejobbigt att vänta o vänta. Nu har jag iofs gravpenning o går hemma o har tråkigt .
    Såhär var det inte alls när jag väntade min dotter men då jobbade jag iofs fram till veckan innan BF.

• Kia82

Det känns iallafall skönt att man är på slutspurten nu. Vi har precis börjat delningen av det ena sovrummet till två mindre så än så länge är inte väntan outhärdlig, kommer ju snart att ha två små barnrum att tapetsera och inreda så det är nog ändå tur att det är mellan 8-12 veckor kvar.

• Inger 336

Jag längtar oxå efter min lilla, men hellre vänta än att föda för tidigt... 

• Amalian83

Just nu fokuserar jag på nedräkningen till jag slutar jobba. 16 maj sista jobbdagen, bf 8 juni. När jag kommit dit kan jag börja den seriösa nedräkningen till bf. Satsar på att hon kommer på tid eller senare så jag kommer att fylla de sista tre veckorna med att tvätta bebiskläder, bädda sängen, köpa in det sista och allmänt dona runt mig. Behöver också ha lite lugn tid att fokusera på födseln. Just nu är det så mkt jobb att jag inte är i modus än.

• Geléhallon89
    Inger 336 skrev 2014-04-11 15:14:00 följande:
    Jag längtar oxå efter min lilla, men hellre vänta än att föda för tidigt... 
    ja de är väl ingen som vill att dem ska komma för tidigt heller .:)
    Vincent 080622 <3 Nr 2 BF 29juni flicka <3
Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!