Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Jaaaa, jag längtar!!! Jobbar heltid, men gud vad omotiverande det känns just nu. Börjar få ont och vill bara träffa vår lillputt NUUUUUU!
Jaaaa, jag längtar!!! Jobbar heltid, men gud vad omotiverande det känns just nu. Börjar få ont och vill bara träffa vår lillputt NUUUUUU!
Är det bara för mig som den här tråden ser jättekonstig ut, från inlägg 61?
Har fått jättejobbigt nästäppa nu som inte vill försvinna. Tar en nässpray med avsvällande effekt nu, men den får egentligen bara tas 10 dar i streck, så jag behöver nåt nytt. Tips? Avsvällande...
Tack för tipsen :) Jag struntar i om jag blir beroende av nässprayen, jag kan ha avvänjning senare. Nu vill jag bara kunna andas så att jag kan sova på nätterna :P
Jag nojjar! Är skiträdd att barnet ska dö, antingen under förlossningen eller av plötslig spädbarnsdöd. Vad gör jag åt den nojan? Köper andningslarm? Vet att risken är minimal, men man kan ju ha otur... Det händer ju vissa...
Jag tror att jag längtar efter att föda, för jag vill veta hur det känns, haha ;) Kommer nog ändra mig några gånger...
Vill dock helst att Putten stannar kvar till v.40, för jag känner att jag behöver lite mer tid för att vänja mig vid tanken att jag ska bli mamma...