Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Barnmorskebesök, bebisen har intagit ruckbart läge. V.35. Ska den nu ligga där fastkilad upp och ned i 5 veckor, stackars liten ;)
Barnmorskebesök, bebisen har intagit ruckbart läge. V.35. Ska den nu ligga där fastkilad upp och ned i 5 veckor, stackars liten ;)
Jag har också köpt ett par billiga amnings-bh:ar, såna där supermjuka som tuttarna förhoppningsvis får plats i även om de sväller upp lite :) Tänker att jag vill ha amningskläder redan på BB...
Jag tycker det är svårast att hitta snygga kläder som går att AMMA i... Finns iofs ganska många halvvida blusar/tröjor med knäppning en bit ned, i butikerna nu... Antar att de funkar rätt bra att amma i
Ja, verkligen, Kia... Köpa gravidshorts eller inte, en månad kvar... Tror ju inte att mina vanliga kommer gå på precis efter förlossningen heller, så det kanske är en bra idé ändå :) Ja, visst är det jobbigt att vara gravid när det är varmt! Men man hade ju kunnat föda i augusti/september också, tänk dig att gå HELA SOMMAREN med stor mage. Pust! NU behöver vi bara lida av värmen i några veckor till...
Bebisen har fixerat sig med huvudet låååångt ned i bäckenet. Jag frågade om det betydde att den skulle ploppa ut när som helst, men så var det inte ;) Skönt, för jag ska frosta av frysen och måla spjälsäng innan bebben kommer...
Hur känns egentligen förvärkar...? (För er)
Vad tänker ni använda för smärtlindring?