Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Hoppar in här! Börjar bli tyst på andra tråden jag var inne i då alla får sina små underverk. Är på bf+9 nu och humöret är inte på topp. Har 0 känningar och börjar tro att jag inbillar mig allt. :-P
hehe.. aa, känner mig fortfarande irriterad över att han tänkte sådär!! För MIG så försvinner ju hela sommaren istället eftersom jag inte kan njuta av den så som jag vill kunna göra..
Jag har också fixat här hemma nu och känner att det nu är dags för lillan att komma!
Har liksom storstädat huset flera gånger och sen har barnen stökat ner det igen och städat igen osv i en evighet känns det som nu.. Idag städar jag igen men sen får det fan va nog!! Hoppas lite på att förlossningen ska komma igång av att jag städar, men hur många gånger har man inte trott det?
Ni som lagar mat och fryser in, vad lagar ni för nåt? Har inte känt någon motivation till att laga mat och frysa in, men om bebisen inte kommer denna veckan så kommer jag vara helt sysslolös nästa vecka så då kanske det blir till att laga lite mat då.. Men vet inte riktigt vad bara..
Jag funderar på att göra pannkakor och frysa ner. Önskar också tips!
Älgstek, kalops, korvstroganoff, hemgjord pizza.. lasagne, köttfärssås, köttbullar.. kycklinggryta, färsbiffar, fläskpannkaka, pajer, broccoligratäng..
själv lever jag på havregrynsgröt lagad i mickron just nu. Orkar verkligen inte laga mat. ska kanske åka på affären sen.. när jag tänker efter kan det ju vara trevligt med någon typ av protein också.
Jag hade en massa motivation för några veckor sedan och tänkte ju att jag skulle ha hela fryser full med att färdiglagad mat vid det här laget men nix. Jag orkar helt enkelt inte så det känns som om det kommer att bli en hel köpemat när den lilla anlänt.
Åhh, vad allt känns tungt och jobbigt nu och jag känner mig taskig men det ska bli skönt att de två äldsta ska åka till mormor och morfar några dagar för jag spyr snart på deras tjatande och bråkade. :-P
Jag har gjort 4 middagar till mig och sambon att frysa in men vi har ätit upp 2 av dom redan :p får se hur mycket mer jag orkar göra, jag får så fruktansvärt ont i kroppen när jag står upp en längre stund.