Inlägg från: Evelinaa90 |Visa alla inlägg
  • Evelinaa90

Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!

Bf+5 idag, trött på att vänta!! Var på koll hos bm i tisdags där hon konstaterade att jag var pölen 3 cm och livmodertappen var nästan utplånad!! Jag har haft mycket förvärkar sedan v35 någon som vet hur länge man kan gå öppen ? Har inga känningar nu mer än några enstaka SD.

Mvh evelina

• Evelinaa90

Jag som trodde de var ett tecken ;) men som sagt det kan säga pang och så är värkarna i full gång!! Än är det ju 9 dagar kvar till igångsättning så hoppet är inte helt borta ;)

DevilsDaughter skrev 2014-06-19 19:01:39 följande:

Kia: Låter som att det kan vara på gång då ju! Hoppas på det! 

towanda: Hoppas hinnsvepningen fortsätter att ge verka! 

Evelina: Man kan gå öppen 3-4cm i princip hur länge som helst tyvärr.. Men eftersom du gått över så borde ju bebisen komma när som helst eftersom du ändå är så pass mogen för förlossning!

nica: Bor i Blekinge så det är ju inte så långt ifrån.. Kanske är likadant här då.. Vi ska vara hemma hos oss imorgon och min närmsta familj kommer hit. Känner mig så egoistisk men jag är så trött på detta nu att jag inte har något alls emot att bebis kommer idag eller imorgon och att vi får ändra på midsommarplanerna (iofs så får de gärna fira i vårt hus ändå) men struntar i att vi/jag inte kan närvara. 

• Evelinaa90
    Tizi skrev 2014-06-21 10:40:37 följande:

Tror inte jag har skrivit här på väldigt länge men nu är jag otroligt less och vill gärna prata av mig lite med fler som ska ha i juni o gått över tiden. Känns nästan som man är själv kvar nu i alla junitrådar fast juni inte ens är slut än..

Jag är på bf+11 idag och det verkar inte bättre än att det blir igångsättning för mig för denna unge verkar inte vilja komma ut självmant.. Fått 4 hinnsvepningen och senaste var 2 dygn sedan nu och jag har inga känningar!! Såå tråkigt!!

Bf+7 och inte Heller några spec känningar mer än ett enormt tryck neråt!! Jag förstår precis hur du känner, jag förklarade för min pappa nyss att det känns som man lever i en bubbla och är helt innesluten i sig själv. Man bryr sig inte riktigt vad som händer utanför "bubblan".

Vi får leva några dagar till på hoppet!
  • Evelinaa90
    nica skrev 2014-06-21 13:24:09 följande:

Guapa-låter som de kan vara förvärkar...lite positivt då de verkar gå åt rätt håll iaf jag känner av lite lite "mensvärk" nu men vågar inte tro på att de kan vara något tecken då man bara blir så besviken.

Hinnsvepning är väl inte de skönaste precis men de är de inte att föda barn heller :-P

Jag har ingen tid för igångsättning men vad jag fattar de som sätts man igång v 42+0 på de sjukhus jag ska föda. Så tisdag isf.

Min bebis är lite lugn idag så om hon inte piggnar till snart blir de att ringa förlossningen ( är väldigt nojig och orolig nu i slutet att något ska hända)

Hur går det för alla andra?

Hur är de med tjejen nica?? Har hon blivit lite vildare i magen eller ringde du in till fl? Jag blir också orolig så fort lillen rör sig mindre!
  • Evelinaa90

Nu är även lille Elsa född :) hon föddes kl 01.54 inatt och fyra timmar inne på förlossningen !! Det börja med vattenavgång igår kväll kl 21.00!

Grattis till dig Tizi :)

Svar på tråden Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!