Längtar att få föda? BF JUNI 2014!!
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Som rubriken lyder: Några fler som längtar efter att få föda?
Längtar otroligt efter vår lille skrutt!! Det är två månader kvar, orkar inte vänta längre!! Vad gör man för att fördriva tiden??
Grattis Korpfan och nica! :)
Idag har jag bf men tror knappast bebis väljer att titta ut idag....
Har tid på mvc kl 13, hoppas det blir sista besöket!
Grattis till ytterligare fler bebisar!!!
Hur stor är slemproppen? Fick ut en rätt stor seg klump nyss.
Betyder det att förlossningen kan vara nära? Hoppas!!!!
Nu har jag gått in på övertid! Den där elefant-känslan gör sig påmind, jag kommer inte att föda förrän om 2 månader typ även fast jag är på BF+1 nu
Jag var in på kontroll igår för att jag har såååå svårt att kissa klart! ingen anledning hittades till det men annat kollades också, jag var öppen 1.5cm och livmodertappen var 2cm istället för 5cm, så det har ju hänt något iaf, men det betyder väl ändå inte att det är på G.
Har lite blandade sammandragningar, ibland blir bara magen hård, ibland så gör det ont i magen och i ryggen
Jag är på Bf+2 och känner mest frustration eftersom jag trodde att den här lilla skulle komma tidigare. Jag har haft så mycket känningar och trott att det varit på G flera gånger så nu tar man väl knappt det på allvar när det väl är på riktigt. :-P
Här får man gå till vecka 42+3 innan det blir tal om igångsättning så känns väl lite sådär. Om jag skulle gissa så tror jag att den här lilla kikar ut tidigast på fredag. Segt men det är väl bara bra egentligen att barnen tycks trivas i min mage.
Bf+2 här med och det verkar inte vara nåt på gång.. det har kommit en del slem senaste dagarna och jag har hugg i livmodertappen dagligen. Jag har en del förvärkar men inget regelbundet och inget som gör riktigt ONT. :/ känns som att bebis aldrig kommer komma ut....! :(
Ni som har barn sedan tidigare, hur känns det att ha värkar?
Jag har ont i nedre delen av livmodern, typ från naveln och neråt och har en känsla att jag måste göra nummer 2 men det händer liksom ingenting, det är inte värkar va? Så svårt att veta o så här har jag inte haft tidigare men jag gissar på att jag bara är trög i magen...! :/
Nu har jag värkar. Oregelbundna än så länge men dom gör iallafall riktigt ont och kommer med 3 till 10 minuters mellanrum och har pågått i ca 2 timmar. Får se om dom avtar eller om det snart är dags. Usch de e inte mysigt iallafall!