• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Minxy

Jag gjorde så. Valde discarded på min temphöjning dag 9 och då tog den bort förmodad ÄL.

• Reflexen

Om ff inte längre tycker tecknen på ÄL är tydliga nog, så tar den bort krysset. Du får ett meddelande om detta när du skriver i tempen. Jag fick så idag, min temp var så låg att ff valde att ta bort krysset som sattes ut igår. "Ditt mönster har ändrats tillräckligt mkt för att ff inte längre kan detektera en ÄL" typ stod i meddelandet.

• AnnC

Jag har nästan alltid äl samma dag som positivt äl test eller dagen efter. Men inte denna gången tydligen! Får bli ikväll igen

• eagle87

Fick igår kväll typ som elektriska stötar runt blygbenet o undre delen av magen, samma hände 6 imorse. Gjorde jätteont... Har aldrig haft??

• AnnC
    eagle87 skrev 2014-11-23 14:21:02 följande:

Fick igår kväll typ som elektriska stötar runt blygbenet o undre delen av magen, samma hände 6 imorse. Gjorde jätteont... Har aldrig haft?? php5huhTS06007.jpg

Skulle du likna det som att få lite kramp i ljumsken? Så brukar jag få när jag är gravid håller tummar för dig!
  • eagle87
    AnnC skrev 2014-11-23 14:33:18 följande:
    Skulle du likna det som att få lite kramp i ljumsken? Så brukar jag få när jag är gravid smile5.gif håller tummar för dig!
    Nej typ mer som stick....
  • AnnC
    eagle87 skrev 2014-11-23 14:52:05 följande:
    Nej typ mer som stick....
    Stick har jag också känt två ggr av tre jag blivit gravid kring då ägget borde implanterats, det har varat bara några sekunder... Jag tänker att allt sånt "konstigt" som man inte brukar känna är positivt
  • eagle87
    AnnC skrev 2014-11-23 15:42:20 följande:
    Stick har jag också känt två ggr av tre jag blivit gravid kring då ägget borde implanterats, det har varat bara några sekunder... Jag tänker att allt sånt "konstigt" som man inte brukar känna är positivt smile1.gif
    Aa hoppas de:) de gjorde så ont att ja vakna o vart helt svettig o väckte min man. Typ som ngn stack i en nål av elektricitet. Hade även vita tjocka flytningar som typ är inuti. Brukar ha mjölkiga vattniga mellan äl o bim..... Minns du dina flytningar??
  • whattha

en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o

Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.

• eagle87
    whattha skrev 2014-11-24 07:29:34 följande:

en nu har FF ändrat min ÄLdag igen:o

Från dag 33 till 35. Vad hade ni gissat på? Dagens temp togs utan att ha sovit i 3h, har vaknat en gång i timmen inatt.

phpO6SQc706624.jpg

Jag tror på dag 35:)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend